بررسی بازی براول استارز اثر جدید کمپانی سوپرسل

[ad id='39844']

[quote]کمپانی بازیسازی سوپرسل خالق بازیهای موفقی همچون کلش رویال بازی Brawl Stars به عنوان اثر جدید خود روانه بازارهای جهانی کرده است اکنون به برسی این بازی موبایل می پردازیم با ما همراه باشید[/quote]

در بازی Brawl Stars اساس گیم‌پلی به مبارزات دو گروه به صورت هم‌زمان یا Real-Time در یک نقشه به‌منظور انجام اهداف خاص برای پیروزی مربوط می‌شود. Brawl Stars شامل حالت‌های گوناگون در نقشه‌های مختلف است. «حالت Bounty» دو تیم آبی و قرمز سه نفره را در یک نقشه جهت به‌دست آوردن سکه از محیط و نابود کردن حریفان، در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد؛ تیمی که بتواند در پایان سه دقیقه بیشترین ستاره را جمع‌آوری کند، برنده خواهد بود. اگر به صورت متوالی حریفان را نابود کنید جایزه برای از بین بردن شما بالا و بالاتر می‌رود و طبعا حریفان بیشتر به دنبال نابود کردن بازیکنی خواهند بود که بالاترین جایزه برای سرِ آن در نظر گرفته شده است؛ وضعیتی که دقیقا بازگو کننده‌ی نام حالت اشاره‌شده است. حالت بعدی «حالت Gem Grab» نام دارد. در این حالت نیز دو تیم سه نفره برای جمع‌آوری الماس‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند که به‌صورت خودکار در میانه‌ی نقشه ساخته می‌شوند. اولین تیمی که بتواند ۱۰ کریستال را جمع‌آوبازی Brawl Starsری کند و بدون از دست دادن یکی از آنها برای ۲۰ ثانیه کریستال‌ها را نگاه دارد، برنده مسابقه خواهد بود. در این حالت نیز مانند Bounty در صورت کشته شدن، الماس جمع‌آوری‌شده توسط بازیکن درون محیط رها می‌شود و حریفان می‌توانند آنها را به‌دست آورند. حالت بعد اما Heist نام دارد. در این حالت دو تیم سه نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و یک تیم باید از منابع مشخص محافظت کند و تیم مقابل نیز با استراتژی‌های متفاوت در حمله، باید غنائم را به‌دست آورد. مورد چهارم «حالت Showdown» است، در این حالت تا ۱۰ بازیکن با ورود به نقشه‌ای بزرگ که توسط گاز احاطه شده به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند، در Showdown محیط احاطه شده با گاز با گذشت زمان کوچک‌تر می‌شود و اگر کشته شوید مشابه با بازی‌های بتل رویال شکست خواهید خورد. این حالت به صورت تک‌نفره و دو نفره در دسترس قرار دارد. اما پنجمین حالت Brawl Ball» نام دارد. Brawl Ball یک حالت مبتنی بر امتیاز است و تیمی که بتواند دو امتیاز به‌دست آورد برنده خواهد بود.

بازی آیفون و اندروید Brawl Stars همچنین از شخصیت‌های متنوع با مهارت‌های منحصر به فرد استفاده می‌کند که مانند بازی کلش رویال در انواع مختلفی مانند «رایج»، «کمیاب»، «سوپر کمیاب»، «حماسی» و «افسانه‌ای» طبقه‌بندی می‌شوند و هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های متنوع، نقاط قوت، ضعف، قدرت‌های ویژه و استراتژی‌های مختلفی جهت مبارزه و یورش به سمت دشمنان هستند. شخصیت‌های Brawl Stars قابلیت ارتقا در زمینه‌هایی مانند سلامت، قدرت حمله و قدرت‌های ویژه را دارند که همین موضوع استراتژی و اهمیت انتخاب قهرمان را در مواجهه با دشمنان بالا می‌برد. Brawl Stars در حال حاضر از ۲۲ شخصیت دارد که تنها سه عدد از آنها در دسته‌ی کارت‌های افسانه‌ای طبقه‌بندی شده‌اند. بازیکن‌ها می‌توانند جنگجو‌های متفاوت و همچنین آیتم‌های مختلف را از طریق به‌دست آوردن ۱۰۰ سکه در طول مبارزات و باز کردن لوت باکس‌ها به‌دست آورند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از بخش‌های پرداخت درون برنامه‌ای نسبت به خرید الماس برای تهیه‌ی انواع و اقسام جعبه‌ها اقدام کنید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *