معرفی بازیگران فیلم ابرقهرمانی پرندگان شکاری دنیای دیسی

[ad id='39844']

[quote]کمپانی برادران وارنر لیست کامل بازیگران فیلم کمیک بوکی Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دیسی را منتشر کرد[/quote]

 

 

فیلم Birds of Prey که توسط کمپانی برادران وارنر با اقتباس از تعدادی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی دی سی از جمله Harley Quinn (هارلی کویین)، Black Canary (بلک کانری) و Black Mask (بلک ماسک) ساخته خواهد شد، قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) با همین عنوان عجیب روی پردهٔ سینما برود. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین نیز قرار است برای بار دوم ایفای این نقش را بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد. این اثر که به قلم کریستینا هادسون نگاشته شده، قرار است به دست کتی یان کارگردانی شود. از بازیگران پیش‌تر معرفی‌شده این فیلم می‌توان به مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس،  جنری اسمالت در نقش بلک کانری، الا جی باسکو در نقش کساندرا کین و ایوان مک‌گرگور در نقش بلک ماسک اشاره کرد.

از دیگر بازیگران جدید که کمپانی برادران وارنر نام آن‌ها را برای نقش‌آفرینی در این فیلم لیست کرده است می‌توان به استیون ویلیامز، دِرِک ویلسون، دانا لی، فرانسوآ چاوو و متیو ویلیگ اشاره کرد که البته هنوز مشخص نیست این بازیگران قرار است چه نقشی را در این فیلم ایفا کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *