معرفی انیمیشن خانواده آدامز | the addams family 2019

[ad id='39844']

[quote]انیمیشن the addams family 2019 جدیدترین محصول کمپانی فیلمسازی مترو گلدوین میر برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است [/quote]

 

کارگردان: کانراد ورنن، گرگ تیرنان (Conrad Vernon, Greg Tiernan)

این خانواده عجیب، رازآلود و چندش آور در اکتبر سال ۲۰۱۹ بر روی پرده سینما قرار می گیرند. استودیوی ام جی ام و کانراد ورنن، که به دلیل ساخت فیلم های “شرک ۲″، ” ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا” (Madagascar ۳: Europe’s Most Wanted) شهرت دارند و ست روگن با فیلم “مهمانی سوسیسی” (Sausage Party)، در این فیلم انیمیشنی همکاری دارند.

این فیلم برپایه کارتون های معروف “خانواده آدامز” که توسط چارلز آدامز در نیویورکر چاپ شد و سریال های خانواده آدامز در سال ۱۹۶۰ با بازی جان آستین در نقش گومز، کارولین جونز در نقش مورتیشیا، لیزا لورینگ در نقش وندزدی و کن ویثروکس در نقش پاگزلی، و همچنین دو فیلم سال های ۱۹۹۰ با بازی آنجلیکا هیوستون و رائول جولیا، ساخته شده است.

داستان این فیلم خانواده آدامز درباره اجرای یک مسابقه تلویزیونی است و صداپیشگان آن عبارت اند از اسکار آیزاک بازیگر ” جنگ ستارگان: اپیزود ۸” در نقش گومز آدامز وطن پرست خانواده، شارلیز ترون در نقش همسرش مورتیشیا، کلوئه گریس در نقش دخترشان وندزدی، فین ولفهارد بازیگر “چیزهای عجیب” در نقش برادرش پاگزلی و نیک کرول در نقش عمو فستر. الیسون جنی هم قرار است نقش مارگو نیدلر دشمن خانواده و بت میدلر هم نقش مادربزرگ را ایفا کند.

 

تاریخ اکران انیمیشن The Addams Family رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی MGM اعلام کرد که ریبوت سینمایی این انیمیشن قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. این انیمیشن سینمایی بر اساس انیمیشن‌های چارلز آدامز در دست ساخت است و کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده خواهد داشت. او بیشتر در نقش دستیار کارگردان در انیمیشن‌های مختلف حضور داشته و قرار است تهیه‌کنندگی انیمیشن The Addams Family را نیز بر عهده داشته باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *