شایعه ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی سر زبان ها افتاد

[ad id='39844']

[quote]این روزها شایعات فراوانی مبنی بر ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی بعد از زندگی ناکام او با مهدی پاکدل در فضای مجازی دست به دست می شود با هم این شایعات را بررسی می کنیم همراه ما باشید [/quote]

 

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

او در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم…». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

بهنوش طباطبایی؛ ازدواج با مهدی پاکدل و محبوبیت روز افزون

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او که رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد خوانده به دلیل علاقه به بازیگری وارد این حرفه شد. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی اش در سریال مسافری از هند(در نقش کتی) به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *