مورد انتظارترین انیمیشن های هالیوودی سال ۲۰۱۹

[ad id='39844']

[quote]در این مطلب به بررسی مورد انتظارترین انیمیشن های هالیوودی در سال ۲۰۱۸ می پردازیم با ما همراه باشید[/quote]

 

 

فیلم لگو ۲: بخش دوم – The Lego Movie ۲: The Second Part

تاریخ اکران: ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷)

کارگردان: مایک میچل (Mike Mitchell)

فیلم لگو در سال ۲۰۱۴ یک شگفتی بود و در سراسر جهان ۴۶۹ میلیون دلار فروش داشت. با این حال نسخه دوم آن که قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. اگرچه تولید این فیلم با مشکلاتی مواجه بود اما بدون شک این فیلم می تواند نظر مثبت تان را جلب نماید.

فیلم نامه آن توسط کارگردان های اولین فیلم یعنی فیل لرد و کریستوفر میلر نوشته شد، سپس رافائل باب-واکسبرگ، خالق “بوجک هورسمن” (BoJack Horseman) آن را بازنویسی کرد و سپس لرد و میلر نویسندگی آن را مجددا ادامه دادند. در این فیلم به تفاوت های جنسیتی در نوع بازی پسران و دختران اشاره می شود و از لگوهای دوپلو، که در پایان فیلم اول توسط خواهر فین معرفی شد، استفاده شده است. بازیگران این فیلم عبارت اند از کریس پرت، الیزابت بنکس و ویل آرنت (پرت در دو نقش)، بازیگر جدید این فیلم هم تیفانی هدیش است. با کارگردانی مایک میچل در فیلم های ترول و تریشا گام در “فیلم لگو بتمن” (Lego Batman Movie)، سری دوم حتما باید ارزش دیدن داشته باشد.

 

 

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ – How to Train Your Dragon: The Hidden World

تاریخ اکران: ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷)

کارگردان: دین دبلویس (Dean DeBlois)

این فیلم انیمشینی برای تولید با مشکلاتی مواجه شد، در نهایت ساخت آن ادامه یافت و در سال ۲۰۱۹ باید شاهد آن باشیم. این فیلم ماجرای جالبی دارد: در این انیمیشن قرار است بار دیگر شاهد ماجراجویی جدیدی از هیکاپ باشیم که به رویای خود برای ایجاد یک آرمانشهر برای بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته است. حال خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ را تهدید می‌کند و حاکمیت او به‌عنوان رئیس آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. هیکاپ و بی‌دندان برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی را بگیرند. در این فیلم شاهد بازگشت نویسنده و کارگردان نامزد جایزه اسکار این چندگانه، یعنی دین دبلویس هستیم که معتقد است این فیلم “اوج بلوغ هیکاپ است”، به این معنا که فیلم بسیاری از نقاط جالب فیلم اصلی را نیز به نمایش گذاشته اما داستان آن کاملا جدید خواهد بود. از آنجاییکه اغلب صداپیشگان این فیلم از سری پیشین هستند و داستان هم کاملا جدید است بنابراین باید شاهد یک اثر درخشان باشیم.

 

 

زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ – The Secret Life of Pets ۲

تاریخ اکران: ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸)

کارگردان: کریس رناد (Chris Renaud)

“زندگی پنهان حیوانات خانگی” در سال ۲۰۱۶ اکران شد و با استقبال مخاطبین مواجه گشت، قرار بود سری دوم آن در سال بعد اکران شود اما به ۷ ژوئن سال ۲۰۱۹ موکول شد. در این فیلم هم که از کارگردان و فیلم نامه نویس فیلم اول استفاده شده، شاهد ماجراجویی های حیوانات خانگی نیویورک هستیم و بنابراین باید منتظر باشیم تا جادوی فیلم اول تکرار شود. صداپیشگان فیلم عبارت اند از پت اسوالت به جای لوئی سی.کی. در نقش مکس، کوین هارت، الی کمپر، جنی اسلیت و صداپیشگان جدیدی چون تیفانی هدیش، هریسون فورد و پت هولمز.

 

 

داستان اسباب بازی ۴ – Toy Story ۴

تاریخ اکران: ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۰ خرداد ۱۳۹۸)

کارگردان: جاش کولی (Josh Cooley)

اگر در فیلم “داستان اسباب بازی ۳” به اندازه کافی لذت نبرده اید، در “داستان اسباب بازی ۴” می توانید این کار را انجام دهید. اگرچه درباره جزئیات داستان چیزی نمی دانیم و پیکسار اکران این فیلم را دائم به عقب انداخت اما این سری هم به ادامه داستان های قبلی می پردازد.

طبق گفته رئیس پیکسار و کارگردان داستان اسباب بازی، جان لستر، اگرچه قرار نبود داستان فیلم اینگونه باشد اما به نوعی پیش رفت که غیرقابل باور است و داستان عاشقانه وودی و بو پیپ را نشان می دهد که وودی و باز برای یافتن بو که گمشده در کنار هم قرار می گیرند. از آنجاییکه پیکسار تا به حال ما را ناامید نکرده بنابراین امیدواریم این اثر یک اثر موفق باشد.

 

پرندگان خشمگین ۲ – The Angry Birds Movie ۲

تاریخ اکران: ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸)

کارگردان: توروپ ون اورمان (Thurop Van Orman)

پرندگان خشمگین ۲ (The Angry Birds Movie ۲) فیلمی به کارگردانی توروپ ون اورمان است که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. این فیلم در واقع دنباله نسخه پیشین است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست بازخورد خوبی از مخاطبین دریافت کند. احتمالا نسخه دوم این فیلم نیز مانند نسخه اول خوش ساخت و زیبا خواهد بود.

 

 

خانواده آدامز – the addams family

تاریخ اکران: ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸)

آپدیت: تاریخ اکران این فیلم به ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) تغییر یافت.

کارگردان: کانراد ورنن، گرگ تیرنان (Conrad Vernon, Greg Tiernan)

این خانواده عجیب، رازآلود و چندش آور در اکتبر سال ۲۰۱۹ بر روی پرده سینما قرار می گیرند. استودیوی ام جی ام و کانراد ورنن، که به دلیل ساخت فیلم های “شرک ۲″، ” ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا” (Madagascar ۳: Europe’s Most Wanted) شهرت دارند و ست روگن با فیلم “مهمانی سوسیسی” (Sausage Party)، در این فیلم انیمیشنی همکاری دارند.

این فیلم برپایه کارتون های معروف “خانواده آدامز” که توسط چارلز آدامز در نیویورکر چاپ شد و سریال های خانواده آدامز در سال ۱۹۶۰ با بازی جان آستین در نقش گومز، کارولین جونز در نقش مورتیشیا، لیزا لورینگ در نقش وندزدی و کن ویثروکس در نقش پاگزلی، و همچنین دو فیلم سال های ۱۹۹۰ با بازی آنجلیکا هیوستون و رائول جولیا، ساخته شده است.

داستان این فیلم خانواده آدامز درباره اجرای یک مسابقه تلویزیونی است و صداپیشگان آن عبارت اند از اسکار آیزاک بازیگر ” جنگ ستارگان: اپیزود ۸” در نقش گومز آدامز وطن پرست خانواده، شارلیز ترون در نقش همسرش مورتیشیا، کلوئه گریس در نقش دخترشان وندزدی، فین ولفهارد بازیگر “چیزهای عجیب” در نقش برادرش پاگزلی و نیک کرول در نقش عمو فستر. الیسون جنی هم قرار است نقش مارگو نیدلر دشمن خانواده و بت میدلر هم نقش مادربزرگ را ایفا کند.

 

 

 

منجمد ۲ – Frozen ۲

تاریخ اکران: ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸)

کارگردان: جنیفر لی، کریس باک (Jennifer Lee, Chris Buck)

این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود و می توانیم تضمین کنیم که در این فیلم هم شاهد آهنگ هایی خواهیم بود که جاودانه شوند. در این فیلم هم شاهد ارتباط میان السای “ایدینا منزل” (Idina Menzel) و آنای “کریستن بل” (Kristen Bell) هستیم که با صداپیشگی موفق خود توانستند به شخصیت پردازی کمک کنند؛ ایوان ریچل وود و استرلینگ کی. براون، ستاره “این ما هستیم” (This Is Us)  هم ستارگان دیگر این فیلم هستند. نسخه اولیه این فیلم بسیاری از شخصیت های زنانه دیزنی را به نمایش گذاشت و مطمئنیم که در این سری هم این اتفاق رخ خواهد داد. اگرچه درباره داستان چیزی نمی دانیم اما مسلما داستان زیبایی خواهد بود.

 

 

شرک ۵ – Shrek ۵

تاریخ اکران: هنوز اعلام نشده است

کارگردان: هنوز مشخص نشده است

نه سال طول کشید تا پس از اکران فیلم “شرک برای همیشه” (Shrek Forever After) فیلم بعدی هم تولید شود، اما مسلما هنوز محبوب خواهد بود.این فیلم قرار است ادامه فیلم های قبلی بوده و موفقیت آن ها را تکرار کند. فیلم نامه نویس این فیلم مایکل مکالرز معتقد است که لازمه این فیلم خلاقیت بود. او می‌گوید:

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *