نقد های رسمی و نمرات انیمیشن مرد عنکبوتی : به درون دنیای عنکبوتی

[ad id='39844']

[quote]در ادامه واکنش منتقدان مجلات و وب سایت های مشهور به انیمیشن جدید سونی پیکچرز را ملاحضه بفرمایید[/quote]

 

 

تای بر | بوستون گلوب

۱۰۰ از ۱۰۰

یکی از شگفت انگیزترین و خلاقانه‌ترین آثاری که در سال جاری به روی پرده سینما رفته است؛ حتی شاید یکی از بهترین آنها هم به حساب بیاید.

مت میتوم | توتال فیلم

۱۰۰ از ۱۰۰

یک اقتباس جدید بسیار زیبا و هیجان‌انگیز؛ اقتباسی که پیش از این شاید شما اصلا نیاز به آن را احساس نکرده بودید. این انیمیشن پر از صحنه‌های خنده‌دار و طنز و دارای روح است و جلوه‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

ویلیام بیبیانی | TheWrap

۹۲ از ۱۰۰

این انیمیشن، اثر فوق‌العاده هیجان انگیزی محسوب می‌شود، سرتاسر آن پر از صحنه‌های احساسی و خنده‌دار است و تماشای آن واقعا لذت دارد. به راحتی می‌توان گفت که بعد از فیلم Spider-Man 2 (اسپایدر-من ۲)، این انیمیشن بهترین اثری محسوب می‌شود که با محوریت اسپایدرمن ساخته شده است.

ای. او. اسکات | نیویورک تایمز

۹۰ از ۱۰۰

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی یکی از عناصر حیاتی‌ای را که آثار ابرقهرمانی اخیر کاملا فاقد چنین عنصری بودند، در خودش دارد؛ این عنصر حیاتی هم چیزی نیست جز سرگرم کنندگی.

پیتر تراورس | رولینگ استون

۹۰ از ۱۰۰

این انیمیشن نه تنها حماسی‌ترین و جذاب‌ترین اثری محسوب می‌شود که تا به امروز با محوریت اسپایدرمن ساخته شده، بلکه به جرئت می‌توان گفت که یکی از آثاری است که امسال تا به این لحظه اکران شده‌اند.

کریستی لمیر | RogerEbert.com

۸۸ از ۱۰۰

شاید یک کار شاهکار غیرممکن به نظر برسد و نشدنی باشد اما به نوعی، باب پرشچتی، پیتر رمزی و رادنی راثمن که کارگردانان این اثر هستند، کاری کردند که هیجان و روح تازه‌ای به آثار کامیک بوکی اعطا کرده‌اند. مدلی که آنها با تن، شکل و بافت این اثر بازی می‌کنند، کاملا مبتکرانه و فوق‌العاده شاداب است.

سورن اندرسون | سیاتل تایمز

۸۸ از ۱۰۰

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse یک سرگرمی خالص و کامل است؛ از همان ابتدا تا انتها، بدون هیچ مکث و توقفی.

راجر مور | مووی نیشن

۵۰ از ۱۰۰

نه، کمپانی سونی انیمیشن نباید اجازه می‌داد که انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse در این شرایط و وضعیت مسخره، تاریک و بسیار مسخره، از درهای کمپانی خارج شود و به روی پرده سینماها برود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *