نمرات و نقدهای فیلم آکوامن ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]فیلم آکوامن همانند فیلم های قبلی دنیای سینمایی مارول با واکنش سرد منتقدان روبه رو شده است ولی عده ای دیگر بعد از شکست کامل فیلم لیگ عدالت و جوخه انتحاری این فیلم را کور سوی امیدی برای زنده ماندن این دنیای سینمایی می دانند در ادامه با نقدها و امتیازات منتقدان مجلات ووب سایت های مشهور سینمایی همراه ما باشید[/quote]

 

 

ویلیم بیبیانی | TheWrap

۸۵ از ۱۰۰

این فیلم، یک ماجراجویی ابرقهرمانانه شگفت‌انگیز و کمی عجیب و غریب را برای ما به نمایش می‌گذارد. این فیلم تا حد زیادی تلاش می‌کند تا تبدیل به حماسی‌ترین فیلم ابرقهرمانی‌ای شود که تا به امروز ساخته شده است؛ تا حدودی هم موفق شده به این خواسته خود برسد.

جیم وجوودا | آی جی ان

۷۵ از ۱۰۰

این عقیده‌ی زیبا که جیمز وان به عنوان کارگردان فیلم آکوامن، خودش هم به طور واضح در این فیلم حضور دارد و فوق‌العاده تحت تاثیر آن قرار گرفته، یک چیز طبیعی است و شاید در ذهن خیلی از شما وجود داشته باشد. او این فیلم را برای دو دسته از انسان‌های با رنج سنی ۱۰ ساله ساخته است؛ انسان‌هایی که واقعا کودک هستند و انسان‌هایی که قلبی ۱۰ ساله دارند. فیلم آکوامن یک اثر فوق‌العاده جذاب و پاپ‌کرنی است.

جانی اولکسینسکی | نیویورک پست

۶۳ از ۱۰۰

در خبرها اینگونه اعلام شده که دنباله‌ی فیلم آکوامن هم در دست ساخت قرار دارد. این مجموعه در حال حاضر یک هنرمند قدرتمند برجسته و محوری و همچنین یک حس خیلی خوب دارد که تبدیل به یک سری حماسی شود. سازندگان این اثر فقط باید قلب اقیانوس خود را پیدا کنند و همان را به کار گیرند.

مایک رایان | آپروکس

۶۰ از ۱۰۰

در نهایت، به طور کلی می‌توانم بگویم که من فیلم Aquaman را بیشتر از آن چیزی که تصورش را داشتم، تحسین کردم. این فیلم خیلی جاه‌طلب و بلندپرواز است.

رودریگو پرز | پلی لیست

۵۰ از ۱۰۰

این فیلم از لحاظ بصری ناشیانه و خیلی زمخت کار کرده است اما می‌توان گفت که همان جلوه‌ها هم خیره کننده و جذاب است. فیلم آکوامن دقیقا می‌داند که می‌خواهد تبدیل به چه چیزی شود و همین موضوع باعث می‌شود که راه کاملا برایش روشن و واضح باشد.

پیتر دبروژ | ورایتی

۵۰ از ۱۰۰

آکوامن با این فیلم، توانست ماجراجویی خود را انجام دهد و بسیار جای تعجب دارد که فیلم بسیار بدی نبود و با شکست زیادی روبه‌رو نشد. البته اگر شما دوست دارید که چیزی در حدود ۲ ساعت روی صندلی بنشینید و قصه‌های اولیه را تماشا کنید تا در نهایت داستان و تن اوج بگیرد، می‌تواند فیلم سرگرم کننده‌ای باشد.

سیمران هانس | آبزرور

۴۰ از ۱۰۰

نمی‌توان گفت که این فیلم اصلا لحظات سرگرم کننده‌ای را برای شما ایجاد نمی‌کند اما از طرف دیگر هم اصلا نمی‌توان به عنوان یک اثر منسجم از آن یاد کرد.

رابی کالین | تلگراف

۴۰ از ۱۰۰

با اینکه تک و توک ضعف‌هایی در این اثر وجود دارد و شما شاهد لحظات شگفت انگیزی هم خواهید بود، اما به طور کلی می‌توان گفت که فیلم آکوامن اثر نسبتا خسته کننده‌ای محسوب می‌شود که طعم و چاشنی قهرمانی به آن داده شده است.

مایکل فیلیپس | شیکاگو تریبون

۳۸ از ۱۰۰

تماشای این فیلم، درست همانند این است که شما حدود دو ساعت و ۲۷ دقیقه‌ی خود را برای خیره شدن به یک فضای آکواریومی غول پیکر صرف کنید که پر از موجودات دریایی دیجیتالی و همچنین بازیگرانی است که به سیم‌های مخصوصی متصل هستند و تظاهر می‌کنند که در حال شنا کردن هستند.

پیتر هارت لاب | سان فرانسیسکو کرونیکل

۲۵ از ۱۰۰

به نظر می‌رسد که فیلم آکوامن تلاش می‌کند که ایده‌ی منسوخ شده‌ی آثار ابرقهرمانی دهه ۱۹۷۰ را که «بدون شک بشریت لیاقت و ارزش نجات دادن را دارد»، باری دیگر زنده کند. حال به این ایده، یک سری دیالوگ مسخره و ناخوشایند، مجموعه‌ای از جلوه‌های بصری ضعیف و یک مدت زمان نمایش ۱۳۹ دقیقه‌ای کمرشکن اضافه کرده است. با این اوصاف، شما می‌توانید در هنگام تماشای این فیلم، شاهد یک اثر شکست‌خورده‌ی دیگر از دنیای سینمایی دی سی کامیکس باشید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *