خط داستانی اپیزود نهم فیلم جنگ ستارگان

[ad id='39844']

[quote]قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) با یک جهش زمانی یک ساله آغاز خواهد شد.[/quote]

 

اتفاقات فیلم Star Wars: The Last Jedi  تنها ثانیه‌هایی پس از پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) آغاز شد و بسیاری از طرفداران کنجکاو بودند که اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) با چه فاصله زمانی نسبت به قسمت قبل آن آغاز می‌شود. 

قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) با یک جهش زمانی یک ساله آغاز خواهد شد. به نقل از وب‌سایت VanityFair، جان بویگا، بازیگر نقش فین، در مصاحبه با مجله امپایر گفت اتفاقات فیلم Episode IX که در حال حاضر نام رسمی آن اعلام نشده است، حدود یک سال پس از پایان حوادث فیلم The Last Jedi آغاز خواهد شد. امپایر به نقل از بویگا گفت که او تایید کرده است که اتفاقات این فیلم یک سال پس از اتفاقات قسمت قبلی جریان خواهد داشت.

با این حال، کمپانی لوکاس فیلم و والت دیزنی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند و مشخص نیست که بویگا این اطلاعات را با اجازه این دو کمپانی به اشتراک گذاشته یا خیر، اما در حال حاضر می‌توانیم دید بهتری در مورد جدول زمانی اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IX داشته باشیم که قابل انتظار است که در طول یک سالی که بین اتفاقات دو فیلم فاصله وجود دارد، گروه مقاومت به دنبال بازیابی خود باشد تا آماده نبرد نهایی با نیروهای فرقه اول (First Order) شود. همچنین قابل پیش‌بینی است که کایلو رن با بازی آدام درایور، پس از اتفاقات فیلم Star Wars: The Last Jedi، به دنبال افزایش قدرت خود و همچنین به دنبال شکار نیروهای باقی‌مانده مقاومت باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *