کارزار میدان میلیونی فرشگرد چیست !!!!

[ad id='39844']

[quote]گروه خیانتکار و وطن فروش فرشگرد که خود را حامی رضا پهلوی پسر شاه مخلوع ایران می دانند در پی تظاهراتی خیالی با عنوان (میدان میلیونی فرشگرد.) می باشند که به خیال خود جمهوری اسلامی را ساقط کنند[/quote]

 

 

اکنون در شبکه های اجتماعی یک کارزار برای براندازی نظام ج.ا.ا تشکیل شده است، گروه فرشگرد که به تازگی اعلام موجودیت کرده به دنبال راه اندازی یک تحمع بزرگ در تهران است. نکته جالب توجه اینکه هیچکدام از اعضای گروه فرشگرد سابقه فعالیت سیاسی ندارند و حتی برای اپوزیسیون خارج نشین هم غریبه هستند!

در صفحه نخست وب سایت گروه فرشگرد آمده است که: « … بعد از ماه ها اعتراض و اعتصاب، زمان برنامه ریزی برای ضربه نهایی فرا رسیده است. ذهن ها و قلب ها را برای میدان میلیونی آماده کنیم!». مدل پیشنهادی گروه فرشگرد برای براندازی نظام ج.ا.ا تجمع و تحصن در میادین اصلی شهر است، درست نظیر آنچه که در میدان تحریر قاهر [انقلاب مصر] روی داد!

اگرچه همه نیک می دانیم که این گروه تازه تاسیس هیچ نقشی در رهبری اعتراض ها و اعتصاب های گذشته در ایران نداشته اما در بیانیه های تبلیغاتی این گروه چنان عنوان می شود که گویی تمام اعتراض ها از سال ۱۳۸۸ به بعد توسط این گروه مدیریت شده است!

در بخشی از بیانیه گروه فرشگرد آمده است: « … تجربه اعتراضات ۱۰ ماه گذشته ایران نشان می‌دهد که فراخوان‌های گاه و بی‌گاه به دعوت یک یا چند کانال تلگرامی، در برپایی تجمعات بزرگ موفقیت چندانی نداشته و چه بسا با ایجاد دل‌سردی و نیز بازداشت شدن نیروهای پیشگام و پای کار، نتیجه عکس نیز بر جای گذاشته است…».

گروه فرشگرد روز اعتصاب را «روز موعود» نامیده است؛ این بی درنگ ما را به یاد هخا می اندازد! هخا چند سال پیش وعده داده بود که در یک روز مشخص تعدادی هواپیمای جنگنده مراکز مهم نظامی و امنیتی در ایران را بمباران خواهد کرد و در ادامه یک شورش سراسری به راه خواهد افتاد که در نتیجه آن کار نظام در عرض کمتر از یک هفته تمام خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *