گیرمو دل تورو فیلم ترسناک آرژانتینی وحشت زده را بازسازی می کند

[ad id='39844']

[quote]داستان فیلم Terrified در مورد اتفاقات عجیبی است که در یکی از محله‌های شهر بوینس آیرس رخ می‌دهد و بعد از وقوع این اتفاقات، دکتری متخصص در امور ماوراءالطبیعه و همکارش که مأمور سابق پلیس است[/quote]

 

گیرمو دل تورو، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس مکزیکی، تهیه‌کنندگی نسخهٔ آمریکایی فیلم ترسناک Terrified (وحشت‌‌زده) را که محصول سینمای آرژانتین است بر عهده خواهد داشت. طبق گزارش سایت دِدلاین، این کارگردان برندهٔ جایزهٔ اسکار فیلم جدید کمپانی فاکس سرچ‌لایت (Fox Searchlight) را انجام خواهد داد و این سایت این خبر را به‌صورت رسمی تأیید کرده است. نام نسخهٔ اصلی فیلم، Aterrados بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد.

دمیان راگنا که نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی نسخهٔ اصلی فیلم Terrified را بر عهده داشت، قرار است کارگردانی نسخهٔ هالیوودی و انگلیسی‌زبان را نیز بر عهده بگیرد. ساشا گرواسی که برندهٔ جایزهٔ اِمی و جایزه ایندیپندنت اسپیریت (Independent Spirit Award) است، نگارش فیلمنامهٔ نسخهٔ جدید این فیلم ترسناک را انجام خواهد داد.

داستان فیلم Terrified در مورد اتفاقات عجیبی است که در یکی از محله‌های شهر بوینس آیرس رخ می‌دهد و بعد از وقوع این اتفاقات، دکتری متخصص در امور ماوراءالطبیعه و همکارش که مأمور سابق پلیس است وارد ماجرا می‌شوند و تحقیقات آن‌ها پرده از اتفاقات وحشتناکی برمی‌دارد و این دو نفر باید هرچه سریع‌تر جلوی شیطان رهاشده را بگیرند تا پیش از آنکه قدرتش زیاد شده و در تمام سطح شهر پخش شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *