نقدها و نمرات فیلم بامبل بی ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]در این مطالب به واکنش ها منتقدان مجلات و وب سایت های مشهور سینمایی به فیلم بامبل بی جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان می پردازیم با ما همراه باشید[/quote]

 

 

 

کاری که فیلم بامبل بی خیلی خوب انجام داد، این بود که به یاد آورد این مجموعه مخصوص به قشر جوان است و بدون اینکه از این موضوع کوچک‌ترین خجالتی بکشد، با آغوش باز آن را پذیرفت و تلاشش را کرد تا به بهترین نحو انتظارات آنها را برآورده کند. در این فیلم هیچ حس خودستایی و خودخواهی، پیوند دادن حس‌های فوق میهن پرستی و همچنین اسطوره سازی‌ای انجام نمی‌شود و تنها یک روایت داستانی ساده است.

گلن کنی | نیویورک تایمز

۸۰ از ۱۰۰

موارد خیلی زیادی وجود دارد که بتوان درباره این فیلم دوست داشت؛ به خصوص ایفای نقش هیلی استاینفلد در قالب شخصیت چارلی واتسون.

جیمز دایر | امپایر

۸۰ از ۱۰۰

این فیلم، در واقع همان قسمتی از سری فیلم تبدیل شوندگان است که ما همیشه منتظر آن بودیم.

کلینت ورثینگتون | کانسیکوئنس آو ساوند

۷۵ از ۱۰۰

با اینکه این فیلم هیچ تغییر خاص و زیادی در داستان و المان‌های مختلف آن ایجاد نکرده، اما می‌توان اینگونه گفت که فیلم بامبل بی در حد خودش توانست انقلاب بزرگی در مجموعه‌ی طولانی مدت تبدیل شوندگان، ایجاد کند.

جان اولکسینسکی | نیویورک پست

۷۵ از ۱۰۰

بزرگ‌ترین تغییر و تبدیلی که تا به امروز در این مجموعه صورت گرفته است. تراویس نایت کار بسیار خوبی با این فیلم انجام داده است.

کیتی والش | شیکاگو تریبون

۶۳ از ۱۰۰

این پیش درآمد، فرصتی را در اختیار بامبل بی قرار می‌دهد تا بتواند بدرخشد و خودش را نشان دهد. در این فیلم شما می‌توانید شاهد عشق و علاقه و همچنین احساسات عاطفیِ دوست داشتنی‌ترین وسیله نقلیه‌ی بیگانه در سرتاسر دنیا باشید.

بری هرتز | گلوب اند میل (تورنتو)

۵۰ از ۱۰۰

بامبل بی بخش‌های مختلفش از هم جدا شده است. این فیلم هم یکی دیگر قسمت‌های بی‌مورد این مجموعه است که اصلا نیازی به ساخت و اکران آن نبود؛ مجموعه‌ای که سال‌ها پیش باید کنار گذاشته می‌شد.

سایمون آبرامز | RogerEbert.com

۳۸ از ۱۰۰

در این فیلم نه تنها هیچ چیز جدیدی وجود ندارد، بلکه شما هیچ چیز متقاعد کننده‌ای هم در آن پیدا نمی‌کنید. حال اگر من بخواهم فیلم Bumblebee را براساس چیزی که برای آن تلاش می‌کرد و آن میزانی موفقیتی که با توجه به هدفش کسب کرد (صرف نظر از اینکه پیش از آن چه فیلم‌هایی اکران شده‌اند) قضاوت کنم، می‌توانم بگویم که هنوز هم عملکرد خوبی نداشته و موفق نبوده است.

 

منبع زومجی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *