نقدها ونمرات فیلم معاون (Vice) با بازی کریستین بیل و ایمی آدامز

[ad id='39844']

[quote]در این مطلب نظرات منتقدان مجلات و وب سایت های مشهور سینمایی را درباره فیلم معاون با بازی کریستین بیل را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید[/quote]

 

 

تاد مک‌کارتی | هالیوود ریپورتر

۱۰۰ از ۱۰۰

در این فیلم، در کنار هوشمندی، شگفت‌انگیزی و جذابیت زیادی که وجود دارد، شوخ‌طبعی سوزانی هم به میان می‌آید که نه باعث می‌شود که بخش‌های مختلف داستانی از هم بپاشد نه اینکه شما را اذیت می‌کند.

پیتر تراورس | رولینگ استون

۸۰ از ۱۰۰

نویسنده و کارگردان فیلم Vice، در نقاط مختلف داستانی به هر طریقی که توانسته یک نارنجک قرار داده است. این فیلم، اثری محسوب می‌شود که یک دقیقه‌اش فوق‌العاده جالب و خنده‌دار است و درست دقیقه بعدی به طرز عجیبی دراماتیک و غم‌انگیز می‌شود.

پیتر بردشاو | گاردین

۸۰ از ۱۰۰

در این فیلم کریستین بیل به طرز فوق‌العاده خوبی در نقش معاون رئیس جمهور سابق غرق شده و نقش او را خیلی خوب ایفا کرده است.

وینس منسینی | آپروکس

۷۵ از ۱۰۰

سبک کاری مک‌کی به طور همزمان هم خسته کننده و هم تازه است. او کارهایی را انجام می‌دهد که فیلمسازان دیگر باید مدت‌ها و سال‌ها قبل این کارها را می‌کردند. اما در رابطه با خودش می‌توان گفت که او روش کاری خاصی دارد.

اوون گلیبرمن | ورایتی

۶۰ از ۱۰۰

فیلم Vice با اینکه تظاهر می‌کند که قصد دارد با داستان خود، حقیقت اینکه قدرت واقعا چگونه کار می‌کند، فاش کند اما در نهایت ترجیح می‌دهد که بیرون گود بایستد و انگشت خود را به سمت قدرت و افراد سیاسی بگیرد.

 

فرد کاپلان | اسلیت

۴۰ از ۱۰۰

خب چگونه این اتفاق افتاد؟ چینی کیست؟ او چگونه چنین قدرتی را به‌دست آورد؟ اهداف و انگیزه‌های او چه بوده است؟ هر اثری که درباره این شخص ساخته می‌شود (کتاب، فیلم، نمایش یا هر چیزی)، باید به این سوال‌ها پاسخ دهد. فیلم معاون خیلی کم و سطحی به این موضوعات پرداخته است.

تای بر | بوستون گلوب

۳۸ از ۱۰۰

داستان این فیلم چیزی است که باید گفته می‌شد اما حالا مشخص شده که آدام مک‌کی، واقعا فرد درستی برای انجام این کار نبوده است. شاید بتوان گفت که الیور استون، گزینه‌ی خیلی بهتری برای انجام این کار می‌بود.

آن هورنادی | واشینگتون پست

۳۷ از ۱۰۰

از لحاظ ساختاری می‌توان گفت که فیلم Vice خیلی شلوغ و پر هرج و مرج است. این فیلم مدام در نقاط مختلف داستانی خود تغییرات ایجاد می‌کند و هیچوقت متوجه نمی‌شود که چه زمان باید به این کار خاتمه بدهد.

مایکل اسنایدل | فیلم استیج

۲۵ از ۱۰۰

تاریخ بارها و بارها عنوان کرده که این افراد، یکی از دلایل اصلی ناهنجاری‌هایی که امروزه وجود دارند هستند اما فیلم معاون آنقدر در گذشته غرق شده و خود را درگیر آنها کرده که اصلا نمی‌داند چه چیز جدیدی را باید در داستان خود بیان کند.

 

منبع : زومجی

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «نقدها ونمرات فیلم معاون (Vice) با بازی کریستین بیل و ایمی آدامز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *