معرفی فیلم Black Mirror: Bandersnatch نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]شبکه استریم نتفلیکس به طور رسمی ساخت فیلم Black Mirror: Bandersnatch بر اساس سریال محبوب آینه سیاه را تایید کرد[/quote]

فیلم Black Mirror: Bandersnatch داستان یک برنامه نویس جوان را روایت می‌کند که قصد دارد تا یک رمان فانتزی را به یک بازی ویدیویی تبدیل کند. در ادامه خیلی زود دنیای مجازی و واقعیت با یکدیگر ترکیب می‌شود که این تریلر بخش‌هایی از اتفاقات این قسمت را نمایش می‌دهد، اما نتفلیکس در این تریلر تایید نکرد که این اثر قرار است یک فیلم تعاملی باشد یا اینکه قرار است تنها به‌عنوان اولین فیلم مجموعه فیلم Black Mirror معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که خشونت این فیلم بسیار بالا است. کارگردانی فیلم Black Mirror: Bandersnatch بر عهده دیوید اسلید که پیش از این کارگردانی قسمت پنجم فصل چهارم سریال Black Mirror را که Metalhead (متال‌هد) نام دارد، بر عهده داشته، بوده است و در بخشی از این تریلر نیز به این قسمت از سریال نیز اشاره می‌شود. فیون وایتهد، ویل پولتر و آسیم چادری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Mirror حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق اطلاعاتی که فاش شده، زمان کلی فیلم Black Mirror حدود ۵ ساعت است و اگر شایعه قسمت تعاملی این قسمت و دادن حق انتخاب به بیننده برای مسیر داستان آن درست باشد، احتمالا این پنج ساعت شامل تمامی صحنه‌های فیلم خواهد بود که با انتخاب بیننده مسیر داستانی آن تغییر خواهد کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *