نیکی میناژ صداپیشه انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ شد

[ad id='39844']

 

طبق گزارش سات وِرایتی، اونیکا تانیا ماراژ که طرفداران موسیقی رپ و پاپ امروزی وی را با نام نیکی میناژ می‌شناسند، بار دیگر وارد حوزهٔ سینما شده است و این مرتبه قرار است در انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (پرندگان خشمگین ۲)، صداپیشگی شخصیتی را که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است بر عهده داشته باشد.

انیمیشن The Angry Birds Movie (فیلم پرندگان خشمگین) با همکاری شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) و کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) تولید شد و در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌ٔ سینما رفت و با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این دو شرکت برای ساخت دنباله این انیمیشن بازخواهند گشت و با شرکت روویو همکاری خواهند کرد. کارگردانی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 بر عهده توروپ ون اورمان خواهد بود.

نیکی میناژ، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی است و وی در سنت جیمز ترینیداد و توباگو به دنیا آمده و در شهر نیویورک بزرگ شده است. می‌توان گفت که نیکی میناژ بیشتر به خاطر سبک لباس پوشیدنش متمایز و شناخته شده‌ و مورد توجه نسل جدید قرار گرفته است. وی سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم‌های The Other Woman (زن دیگری) نیک کاساوتس و Barbershop: The Next Cut (آرایشگاه: اصلاح بعدی) مالکوم دی. لی را در کارنامهٔ سینمایی خود دارد و در فیلم The Other Woman با بازیگرانی چون کامرون دیاز، لزلی من، کیت آپتن، نیکولای کاستر-والدو و دان جانسون همبازی بود. وی همچنین در انیمیشن محبوب Ice Age: Continental Drift (عصر یخبندان: رانش قاره‌ای) نیز صداپیشگی شخصیت استفی را بر عهده داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *