زمان ورود مردان ایکس و چهار شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول

[ad id='39844']

[quote]کوین فایگی رئیس بخش سینمایی کمپانی مارول زمان احتمالی ورود مجموعه های چهار شگفت انگیز و مردان ایکس به دنیای سینمایی مارول را اعلام کرد[/quote]

 

زومجی اطلاعات جدیدی از زمان شروع کار روی این دو مجموعه منتشر شده است. به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، مصاحبه‌ای را با پادکست پلی‌بک وب‌سایت ورایتی انجام داده است. او در این مصاحبه در مورد ۱۰ سال فعالیت دنیای سینمایی مارول و ساخت فیلم‌هایی که یک روزی بیشتر یک آرزو و رویا بود، صحبت کرد، اما در بخش‌هایی از این مصاحبه، او در مورد زمان اضافه شدن و شروع کار روی دارایی‌های این کمپانی که در اختیار فاکس بود نیز توضیح داد. فایگی به ورایتی گفت که آن‌ها هنوز دستور رسمی کار روی این مجموعه‌ها و شخصیت‌ها را دریافت نکرده‌اند و مارول استودیو در حال حاضر نمی‌تواند در مورد آن برنامه‌‌ریزی کند، اما او از زمان احتمالی کار روی این مجموعه‌ها گفت:

اگر خیلی خوشبین باشیم، ممکن است در ۶ ماه اول سال امکان شروع کار روی این مجموعه‌ها مهیا شود.

این زمان بندی نمی‌تواند برای کسانی که دوست داشتند شاهد حضور برخی از شخصیت‌های این دو گروه در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) باشند، خبر خوبی باشد و امکان حضور این مجموعه‌ها تا پس از آن امکان‌پذیر نخواهد بود. با این حال، بسیاری از طرفداران دوست دارند که شاهد رویارویی نمادین برخی از شخصیت‌های محبوب دو مجموعه انتقام جویان و X-Men در آینده باشند و حال باید دید که آیا مارول برنامه‌ای برای آن نیز خواهد داشت یا باید شاهد برنامه متفاوت دیگری باشیم. در حال حاضر مارول استودیو از فاز بعدی خود رسما رونمایی نکرده و تنها فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به‌عنوان اولین فیلم آن رسما تایید و معرفی شده است. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *