برترین بازیهای ریسینگ موبایل سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]در این مطلب بازی های برتر سبک ریسینگ مخصوص تلفن های هوشمند را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید[/quote]

 

 

 

Asphalt 9: Legends

زومجی جدیدترین بازی منتشر شده‌ی در سری مشهور Asphalt، نسخه‌ی شماره‌ی ۹ با نام Legends است که مانند دیگر بازی‌های این سری موفق در پلتفرم موبایل، یکی از بهترین تجربه‌های اتومبیل رانی و ریسینگ برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که امسال عرضه شده است. سازنده‌ی سری بازی Asphalt، یکی بهترین و بزرگ‌ترین بازی سازان پلتفرم موبایل، استودیوی Gameloft برای عرضه این بازی بازیکنان را مدت زمان زیادی منتظر گذاشت اما در انتها، یک تجربه‌ی کامل و درجه‌ یک را به بازیکنان ارائه داد. گرافیک بالای این سری همیشه یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید و در این نسخه این مسئله به اوج خود رسیده است. Asphalt 9: Legeneds یکی از بهترین تجربه‌های بصری پلتفرم موبایل است. در زمینه گیم‌پلی هم با رخ دادن تغییراتی مانند اضافه شدن حالت کنترل Touch Drive بازی پیشرفت‌های بسیار داشته و کماکان یکی از پرچم داران و بازی‌های باکیفیت پلتفرم موبایل به شمار می‌آید. گرافیک بالا، عرضه‌ی رایگان و گیم‌پلی هیجان انگیز و درجه یک از عوامل قرار گرفتن Asphalt 9: Legends در صدر لیست بازی‌های ریسینگ اپ‌‌استور است.

Best Rally

یکی از مفرح‌ترین و شادترین بازی‌های این لیست Best Rally است که توانسته با انیمیشن‌های خوب خود و کنترل‌های ساده یکی از بازی‌های خوب عرضه شده در سبک ریسینگ سال ۲۰۱۸ نام بگیرد. حضور ۹ ماشین رالی بامزه کوچک و بیش از ۴۰ مسیر مسابقه در یک بازی آرکید ریسینگ جدید باعث شده تا بازی بتواند تا حدود زیادی به اسم خود نزدیک شود و یکی از بهترین بازی‌های رالی سال ۲۰۱۸ باشد. کنترل‌های ساده بازی و حجم کم آن باعث شده تا این بازی بتواند برای پر کردن اوقات خالی و سرگرم کردن بازیکنان یکی از گزینه‌های مناسب به شمار بیاید. قابلیت و ارزش تکرار بالای بازی در موفقیت بازی نقش بسیاری داشته است و بازیکنان برای کاهش صدم ثانیه‌ای رکورد خود بارها به مسیرهای مسابقه سر خواهند زد. Best Rally اصلا یک بازی بزرگ و عمیق و AAA نیست اما در رسیدن به هدف اصلی یک بازی ویدیویی که سرگرم کردن و ایجاد لحظات لذت بخش است، بسیار موفق عمل می‌کند و در عین سادگی به خوبی بازیکنان را درگیر خود می‌کند.

 Boost Arena

یکی دیگر از بازی‌های موفق ریسینگ سال ۲۰۱۸، Boost Arena نام دارد که بسیاری از بازیکنان را یاد بازی‌ قدیمی Vigilante 8 می‌اندازد. نبردهای جذاب با ماشین و وسیله‌های نقلیه با بازی Boost Arena به پلتفرم موبایل آمده است و بازیکنان می‌توانند تجربه‌ی نبرد و برخورد‌های خشن را با وسیله نقلیه‌های خود در گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند. کنترل‌های ساده با لمس دو سمت صفحه‌ی نمایش و هیجان نبرد با دیگر بازیکنان در یک نقشه (Arena) برای رسیدن به صدر رده بندی هر سطح بسیار جذاب است. گرافیک بازی در عین جذاب بودن بسیار ساده است و گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده در اجرای بازی مشکلی نخواهند داشت که این مسئله در همه گیر شدن بازی در سال ۲۰۱۸ نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. Boost Arena یک بازی سبک و مناسب برای پر کردن اوقات خالی است و به خوبی بازیکنان را برای پیشرفت در بازی و رسیدن به رتبه‌های بالای Leaderboard بازی راضی می‌کند.

Color Road

استودیوی نام آشنای Voodoo در سال‌های اخیر با عرضه بازی‌های آرکید و ساده توانسته برای خود در میان سازندگان موفق پلتفرم موبایل نامی دست و پا کند. استودیویی که با انتشار بازی‌هایی مانند Wind Rider، Helix Jump به یکی بهترین و موفق‌ترین سازندگان بازی‌های آرکید تبدیل شوند. Color Road یکی از جدیدترین بازی‌‌‌های این استودیو است که ژانویه سال ۲۰۱۸ برای اندروید و iOS منتشر شد و توانسته از بین بیش از ۲۲۰ هزار رای به میانگین امتیاز ۴.۶ ستاره از ۵ ستاره دست پیدا کند که نشانگر رضایت بازیکنان از این بازی است. Color Road از یک ایده‌ی ساده یک بازی آرکید و ریسینگ جذاب و هیجان انگیز ساخته و توانسته بازیکنان زیادی را ساعت‌ها به خود مشغول کند. در هر مرحله از بازی یک توپ با رنگی خاص در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که باید با جمع‌ آوری توپ‌های هم رنگ آن و جلوگیری از برخورد با توپ‌های رنگ دیگر، هر مرحله‌ها را به پایان برسانند. این ایده شاید در ظاهر آسان و ساده به نظر به رسد اما درجه‌ی سختی خوب بازی باعث می‌شود تا بازیکنان بارها و بارها مراحل بازی را از نو آغاز کنند. این بازی هم با گرافیک رنگارنگ و جذاب خود در کنار استفاده از کنترل‌‌های ساده می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای سرگرم کردن بازیکنان در اوقات خالی روز باشد.

Driving Academy 2018 Simulator

یکی از بهترین شبیه‌سازهای رانندگی در زندگی واقعی و روزمره، Driving Academy 2018 Simulator است که در آن به همه‌ی نکات و جزئیات رانندگی قانون مدار و واقعی دقت شده است. استفاده از راهنما، توجه به چراغ‌ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از اتفاقاتی است که در کمتر بازی‌‌ کامپیوتری رخ می‌دهد و همین موضوع باعث خاص‌تر شدن بازی Driving Academy می‌شود. حالت‌های مختلف بازی مانند حالت رانندگی در شب یا Challenge Mode و Academy Mode باعث ایجاد تنوع در بازی شده است و از یکنواخت شدن بازی در طولانی مدت جلوگیری می‌کند. وجود ۱۵۰ مرحله‌ی مختلف و رایگان و بیش از ۱۳۵ ماشین و وسیله نقلیه‌ی مختلف به جذابیت بازی افزوده است و بازیکنان می‌توانند با نما‌های مختلف دوربین، حالت‌های مختلف بازی زمان زیادی را  در بازی سرگرم شوند. سازندگان بازی Driving Academy در استودیوی Games2Win به دقیق بودن مکانیزم‌های رانندگی و کنترل اتومبیل‌ها توجه زیادی کرده‌اند و توانسته‌اند یک تجربه‌ی دقیق از رانندگی در سطح شهر و با رعایت قوانین و مقررات را برای بازیکنان شبیه‌سازی کنند. Driving Academy 2018 Simulator در مجموع یکی دقیق‌ترین و بهترین شبیه‌سازهای رانندگی در پلتفرم موبایل است و به طور رایگان برای iOS و اندروید عرضه شده است.

 

F1 Mobile ریسینگ

یکی دیگر از بازی‌های AAA و درجه‌ یک لیست بهترین بازی‌های ریسینگ سال ۲۰۱۸، بازی جذاب F1 Mobile ریسینگ است که به تازگی در زومجی آن را معرفی کردیم. این بازی که جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Codemasters است، در ابتدا برای سیستم‌عامل iOS و پس از مدتی برای اندروید منتشر شد. بازی F1 Mobile ریسینگ با گرافیک بالا و گیم‌پلی دقیق و جذاب خود به راحتی جای خود را در بین بهترین بازی‌های ریسینگ باز کرده است و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. کنترل‌های خوب و دقیق، مسیر‌های مسابقه با جزئیات بالا و حس خوب شرکت کردن در مسابقات فرمول یک از مهم‌ترین عوامل موفقیت F1 Mobile ریسینگ است. همچنین لایسنس شدن کامل بازی توسط فرمول یک باعث حضور ۱۰ تیم و ۲۰ راننده‌ی مشهور و فعال این رشته مانند سباستین وتل و لوییس همیلتون در بازی شده که به جذب علاقه‌مندان این رشته کمک بسیاری می‌کند. بازیکنان می توانند در F1 Mobile ریسینگ با استفاده از بخش تک نفره به مهارت بالایی در کنترل و مسابقه دادن با ماشین‌های فرمول یک برسند و سپس در بخش چندنفره و آنلاین بازی با بازیکنان سراسر دنیا به رقابت بپردازند. این بازی که بیشتر تمرکز خود را روی بخش چند نفره گذاشته‌ است، تجربه‌ی هیجان انگیز مسابقات فرمول یک را به خوبی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و علاقه‌ مندان به این ورزش و مسابقات می‌توانند یک بازی خوش ساخت و درجه یک را تجربه کنند.

FLO Game

یکی از ساده‌ترین و در عین حال خلاقانه‌ترین بازی‌های لیست برترین بازی‌های ریسینگ سال ۲۰۱۸، FLO Game است. بازی‌ای که با گیم‌پلی روان و کنترل‌های ساده‌ی خود توانسته توجه طرفداران و بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. در دورانی که پرداخت پول و صرف کردن زمان زیادی در بسیاری از بازی‌‌ها به بازیکنان، شانس بیشتری برای پیروزی در بازی و رسیدن به صدر Leaderboardها می‌دهد، FLO Game از آن دسته بازی‌هایی است که فقط بر مهارت و توانایی بازیکنان تاکید دارد و بدون حضور هیچ تبلیغ یا اسکین یا پاورآپ‌های قابل خرید، فقط دقت بازیکنان را به چالش می‌کشد. مکانیک کلی گیم‌پلی بازی ساده ولی خلاقانه است و هدف اصلی بازیکنان این است که تا دورترین جای ممکن سر بخورند و رکورد بالایی را ثبت کنند. طراحی‌های زیبا و جدید بازی در کنار سیر روان کلی اتفاقات بازی باعث شده تا بازیکنان بتوانند بدون مشکل به انجام بازی بپردازند و سرگرم شوند. مسیر سر خوردن توپ‌ تحت کنترل بازیکنان نیز خالی از موانع وخطرات نیست و مین‌ها و بمب‌هایی سر راه بازیکنان قرار دارد که برخورد با آنها باعث کاهش سرعت توپ و سخت‌تر شدن ثبت رکورد بالا می‌شود. FLO Game با کنترل‌ ساده و تک لمسی خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرگرم شدن در زمان‌های انتظار و مترو و دیگر مواقع باشد.

Horse Riding Manager 2018

ورزش اسب سواری یکی از ورزش‌های پرهیجان است که سالانه مسابقات زیادی در رابطه با آن برگذار می‌شود. همین مسئله باعث شده تا استودیوی Tilting Point به ساخت یک بازی با محوریت مسابقات اسب سواری برای پلتفرم موبایل وری آورند. یکی دیگر از بازی‌های متفاوت و جذاب لیست بهترین بازی‌های ریسینگ امسال، بازی Horse ریسینگ Manager 2018 است که در آن باید به مدیریت، تربیت و مسابقه دادن با اسب‌ پپردازید. در این بازی که به طور رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است، بازیکنان در نقش یک مدیر و مربی اسب‌های مسابقه‌ای قرار می‌گیرند و باید با خوب تمرین دادن، مدیریت خوب و کنترل اسب خود در مسابقات مختلف به پیروزی برسند. تنوع خوب مسابقات، از یک Event محلی تا مسابقات Ultimate Championship را در بر می‌گیرد و این مسئله باعث می‌شود تا بازیکنان مدت زمان زیادی را بدون تکراری و یکنواخت شدن بازی، سرگرم شوند. در تمامی بخش‌های بازی مانند آمار بدنی اسب، قابلیت های شخصی سازی اسب و اسب سوار، تنظیم رژیم غذایی تنوع خوبی دیده می‌شود و سازندگان به تمامی جزییات دقت کرده‌اند و یک بازی شبیه ساز مسابقه‌ای با کیفیت را به بازیکنان عرضه کرده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به رشته‌ی اسب سواری یا بازی‌های مدیریتی ریسینگ هستید، Horse ریسینگ Manager 2018 یکی از بهترین و جدیدترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و پلی‌استور است.

Motorsport Management Mobile 3

یکی دیگر از بازی‌های مدیریتی در سبک ریسینگ لیست ما، MM Mobile 3 است که بازیکنان در آن کنترل و هدایت یک تیم موتور اسپورت را بر عهده می‌گیرند. گرافیک بالا، تاثیرگذاری تمامی تصمیم‌ها و دقت سازندگان به کوچک‌ترین جزئیات در بازی باعث شده تا این اثر یکی از هیجان انگیزترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های لیست بهترین بازی‌های ریسینگ سال ۲۰۱۸ باشد. در این بازی که با قیمت ۳.۹۹ دلار برای iOS عرضه شده است، بازیکنان مدیریت یک تیم مسابقه‌ای موتور اسپورت را در اختیار دارند و باید با استخدام رانندگان خوب، ارتقا و آپگرید کردن رانند‌ه‌ها و وسایل نقلیه‌ی تیم و انتخاب استراتژی مناسب برای هر مسابقه به بهترین تیم موتور اسپورت تبدیل شوند. هوش مصنوعی در بازی Motorsport Manager Mobile 3 بسیار خوب و جذاب طراحی شده و بازیکنان را به خوبی به چالش می‌کشد. بازیکنان در این بازی روند هر مسابقه را به صورت زنده زیر نظر دارند و با توجه به اینکه زمان مسابقات در بازی با زمان واقعی هماهنگ است، می‌توانند با اتخاذ تصمیم‌های مناسب یا ریسک کردن برای پیروز شدن در هر مسابقه تلاش کنند. گرافیک بالای بازی و توجه سازندگان به کوچک‌ترین جزئیات در تمامی بخش‌های بازی باعث شده است تا شاهد یک اثر خوش ساخت و باکیفیت در سبک ریسینگ و مدیریتی در سال ۲۰۱۸ باشیم.

 

PAKO Forever

سومین قسمت از سه‌گانه‌ی موفق PAKO، که با نام PAKO Forever برای اندروید و iOS به طور رایگان عرضه‌ شده است، توانسته برای بار سوم نیز نظر هواداران را به خود جلب کند و یک بازی تعقیب و گریز بی نهایت با کیفیت و موفق نام بگیرد. ادامه‌‌ی استفاده از دوربین ایزومتریک در بازی باعث شده تا مهر استودیوی Tree Mans Games روی PAKO Forver دیده شود و بازیکنان بتوانند یک تجربه‌ی خوب از تعقیب و گریز در گوشی‌های هوشمند خود داشته باشند. اضافه‌ شدن قابلیت بازی کردن PAKO Forever در حالت عمودی در کنار کنترل‌های ساده‌ی بازی، باعث شده تا بازیکنان بتواند به راحتی در هر زمان و مکانی به تجربه‌ی نسخه‌ی سوم PAKO بپردازند و سرگرم شوند. طراحی‌های نسخه‌ی Forever به نسخه‌ی اول بازی شباهت بیشتری دارد و در آن از رنگ‌های روشن‌ استفاده بیشتری شده است و انیمیشن‌های بازی هم همچنان بسیار روان و جذاب هستند. اضافه شدن پاورآپ‌ها در این نسخه باعث شده تا بازیکنان شانس بیشتری برای زنده ماندن و فرار از دست لشکری از پلیس‌هایی که به دنبالشان هستند، داشته باشند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *