نقدها و نمرات فیلم نابودکننده نیکول کیدمن

[ad id='39844']

[quote]واکنش منقدان مجلات و وب سایت های مشهور سینمایی به فیلم Destroyer نیکول کیدمن[/quote]

 

فیلم Destroyer اثر قدرتمندی است. این فیلم با اعتماد به نفس و اطمینان به اینکه مخاطبان تا آخر داستان با این اثر خواهند بود، ساخته شده است؛ مهم نیست که چقدر داستان و روایت آن پیچیده خواهد شد.

پیتر دبروژ | ورایتی

۸۰ از ۱۰۰

نیکول کیدمن همیشه خیلی خوب می‌تواند خود را با شرایط وفق دهد اما در رابطه با این فیلم می‌توان گفت که او نه تنها هم‌رنگ جماعت می‌شود و خود را با شرایط وفق می‌دهد، بلکه او کاملا به شخصی جدید با پوست و ظاهری تازه تبدیل می‌شود. او درون خود را تغییر می‌دهد تا با وضعیت سخت شخصیت تناسب پیدا کند.

کیتی رایف | ای. وی. کلاب

۷۵ از ۱۰۰

در مرکز این فیلم، شما تنها نیکول کیدمن را می‌بینید؛ بازیگر بااستعداد و محبوبی که بی چون و چرا قلب این فیلم محسوب می‌شود. او با بازیگری فوق‌العاده‌ی خود، فیلم نابود کننده را بالاتر از هر فیلم درام و پلیسی خوش ساختی که تا امروز اکران شده می‌برد و تبدیل به یک اثر خاص می‌کند.

کریستوفر شوبرت | فیلم استیج

۷۵ از ۱۰۰

نیکول کیدمن یکی از بهترین عملکردها و ایفای نقش‌های خود را در این فیلم به نمایش گذاشته است. از طرف دیگر، حتی زمانی که ما می‌دانیم که در طی چند دقیقه بعدی چه اتفاقی می‌افتد، اما کرین کوساما کاری کرده که ما همچنان جذب این داستان باشیم و با آن پیش برویم.

لیا گرین بلات | اینترتینمنت ویکلی

۶۷ از ۱۰۰

نیکول کیدمن به عنوان بازیگر شخصیت محوری داستان، خیلی خوب و زیبا عمل کرده است اما نمی‌توان علامت نئونی‌ای را که بالای سر او قرار دارد و مدام چشمک می‌زند: «می‌بینید؟ من دارم نقش بازی می‌کنم»، نادیده گرفت.

کیث اولیچ | مجله اسلنت

۳۸ از ۱۰۰

سازندگان این اثر، اصلا با متریال و داستان خود خوب برخورد نکردند و نتوانستند آن‌ها را آنطور که باید و شاید، به کار بگیرند.

 

منبع : زومجی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *