بررسی سریال شلودن جوان شبکه CBS

[ad id='39844']

[quote]با بررسی سریال سریال Young Sheldon شبکه CBS همراه شما عزیزان هستیم با ما همراه باشید[/quote]

 

سریال Young Sheldon، یک سریال کمدی و پیش درآمدی برای سریال The Big Bang Theory است و دوران کودکی شلدون کوپر را تعریف می‌کند. جیم پارسونز، بازیگر نقش شلدون در The Big Bang Theory، راوی سریال است.

شلدون جوان که داستان کودکی شخصیت محبوب سریال «Big Bang Theory» شلدون کوپر را روایت می کند، با استقبال بسیار پرشور هواداران این سریال رو به رو شد.

همانطور که سریال Cheers سریال Frasier را به وجود آورد و سریال Buffy سریال Angle را، بینگ بنگ تئوری هم، زمینه ساز ساخت سریال شلدون جوان بوده است. سریالی که شلدون ۹ ساله‌ایی را به تصویر می‌کشد که قصد دارد وارد دبیرستان شود. کودک نابغه و تکی که در بین هم سن و سال‌های خودش یگانه است و در شهر کوچکی به همراه خانواده اش زندگی میکند.

“شلدون جوان”، دومین سریال جدید و پربازدید ۱۸-۲۰۱۷ ( بعد از “Good Doctor“) و بعد از بیگ بنگ، دومین سریال پرمخاطب همان سال لقب گرفته است. فصل اول “شلدون جوان” به نسبت فصل اول بیگ بنگ، از دید مخاطبین و منتقدان بسیار قدرتمندتر بوده و همچنین در سایت متاکریتیک (Metacritic) ، امتیاز “شلودن جوان” به نسبت سریال اصلی بالاتر بوده است (۶۴ به ۵۷). از آن‌جایی که در هر دو سریال شلدون محوریت اصلی داستان را برعهده دارد، به نظر شلدون کوپر در مقابل با شلدون جوان، قافیه را باخته است.

قسمت پایلوت این سریال بر اساس آمار نیلسون ۹۸% مخاطبان بالقوه پیش بینی شده را جذب کرد و توانست آمار خیره کننده ۱۷.۲۱ میلیون نفر مخاطب را ثبت کند. این تعداد بیننده پس از سال ۲۰۱۱ و پخش پایلوت سریال «Two Broke Girls» بیشترین استقبال از قسمت پایلوت یک سریال در شبکه «CBS» به شمار می رود.

پس از این استقبال گسترده «CBS» بلافاصله «شلدون جوان» را مجوز ساخت یک فصل این سریال را صادر کرد. پیش از این شبکه «CBS» تصمیم داشت اگر «شلدون جوان» پایلوت موفقی داشته باشد آن را برای یک فصل ۱۳ قسمتی تمدید کند، اما موفقیت آن باعث شده که این سریال برای یک فصل ۲۲ قسمتی تمدید شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *