احتمال ساخت بازی Assassin’s Creed Adder توسط یوبیسافت

[ad id='39844']

 

زومجی اخبار لو رفته حاکی از آن هستند که Assassin’s Creed Adder در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و داستان اساسینی به نام «آمونت» (Aya) را در ۱۴ سال ابتداییش برای ساخت انجمنی در روم باستان دنبال می‌کند. ظاهراً سیستم «برادری» (Brotherhood) از Assassin’s Creed 2 و Assassin’s Creed Brotherhood با تغییراتی مثل سیستم درجه دهی باز می‌گردد؛ به این ترتیب که شاگردانتان کم‌کم پیشرفت خواهند کرد و به درجات بالاتری می‌رسند.

شایعات همچنین اشاره دارند که «بایک» از بازی Assassin’s Creed: Origins نیز به عنوان شخصیت مکمل حضور دارد و در بعضی مراحل قابل بازی خواهد بود. چنین چیزی به این معنا است که بازی هم به خط داستانی Origins و هم به Odyssey مرتبط است. از قرار معلوم پروژه به شکل مشترک توسط شعبه مونترال و کِبک ساخته می‌شود و ملیسا مک گوربی نیز در مراحل ساخت حضور خواهد داشت.

در حال حاضر تمامی این‌ اخبار در حد شایعه هستند و لو رفتن چنین تصاویری از Assassin’s Creed چیز چندان جدیدی نیست، اما این را هم نمی‌توان انکار کرد که در بسیاری از مواقع، این شایعات به حقیقت پیوسته‌اند؛ برای مثال همین Origins و Odyssey را در نظر داشته باشید! به هر حال هنوز زود است که با یک تصویر لو رفته به نتیجه قطعی برسیم؛

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *