همه چیز درباره بازی GTA 6

[ad id='39844']

با توجه به اخبارهای جهانی درباره بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری می‌توان گفت بازی GTA V به طور شگفت‌انگیزی موفق است. در تازه‌ترین خبرهایی که از کمپانی تیک تو اینتراکتیو به عنوان کمپانی مادر شرکت راک‌استار منتشر شده است، اعلام شده که این بازی اکشن و ماجراجویانه در پلت‌فرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر ارائه شده و تاکنون فروشی نزدیک به ۹۵ میلیون نسخه داشته است.

اخیرا نسخه Premium Online بازی GTA V منتشر شده و با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده است. نسخه پریمیوم آنلاین بازی GTA، شامل بازی پایه و نسخه به‌روزرسانی شده بازی GTA Online و همچنین امکان پرداخت پول اضافی درون بازی است. این نسخه سال‌ها بعد از انتشار نسخه اصلی منتشر شده اما فروش بسیار خوبی داشته است.

بازی GTA Online از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای کسب درآمد می‌کند. این مدل تجاری در فهرست خرج‌های متناوب مشتریان دسته‌بندی می‌شود. عملکرد کاربران نسبت به سال‌های گذشته در این بخش بیشتر شده و کمپانی راک‌استار نیز همچنان محتواهای جدیدی را در این راستا به بازی اضافه می‌کند. برای نسخه ششم بازی جی تی ای نیز چنین امکانی فراهم خواهد شد تا کاربران با پرداخت پول اضافی مزیت‌های جدید و خاصی از این بازی را تجربه کنند.

نکته بسیار مهمی که در زمینه فروش بازی‌های کامپیوتری وجود دارد قیمت این بازی‌ها است. بازی کامپیوتری GTA به عنوان یکی از بازی‌های گران در فهرست بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود. این بازی به نسبت رقبای خود بازی گران‌تری محسوب می‌شود و بخشی از درآمد شرکت راک‌استار به خاطر رقم بالایی است که برای خرید این بازی وجود دارد. همین‌طور نباید فراموش کرد که بخش پردرآمد این بازی مربوط به GTA Online است که با ارائه محتواهای جدید همچنان میان کاربران جذاب و پرمخاطب است.

در نتیجه به نظر می‌رسد راک‌استار برای نسخه ششم بازی رقمی بالا درنظر بگیرد. فاصله زمانی تا انتشار نسخه ششم، باعث شده است تا تب و تاب بازیکنان برای خرید نسخه جدید بازی بالا برود. به نظر می‌رسد راک‌استار با منتظر گذاشتن کاربران خود، بتواند هنگام رونمایی از فهرست با پیشنهاد هر رقمی بازیکنان را مجاب به خرید این بازی کند. پیش‌بینی می‌شود بازی GTA VI پس از انتشار با استقبال خوبی مواجه شود و رکورد فروش بازی‌های کامپیوتری را تغییر دهد.

 

مستند بازی میلیارد دلاری

در طول ساخت بازی GTA توسط کمپانی راک‌استار و با توجه به این که این بازی با فروش بی‌نظیر خود در صنعت بازی‌های کامپیوتری جاودانه شد، یک مستند در مورد ساخت این بازی ساخته شد. مستند «بازی میلیارد دلاری» یا The Billion Dollar Game با ترکیبی از ویدیو‌ها و بخش‌هایی از بازی ویدیویی GTA ساخته شده و به معرفی نحوه ساخت و سابقه بازی GTA در طول این سال‌ها می‌پردازد.

این مستند با معرفی روند ساخت بازی توسط کمپانی راک‌استار و تجربه‌های این شرکت در ساخت بازی‌های کامپیوتری، مصاحبه‌ها و آرشیوهای قبلی بازی ساخته شده است. کارگردان این مستند راب رایان است که پیش از این نیز اقدام به ساخت مستند‌های متفاوت و پربیننده کرده است. این مستند زیر نظر Salon Picture ساخته شده و تهیه‌کنندگان آن نیز آنابل ویگودر و نیک تاسیگ هستند.

 

تا ۲۰۲۲ منتظر بمانید…

با توجه به مطالب گفته شده می‌توان زمان تقریبی عرضه و ارائه بازی GTA VI یا همان GTA 6 را زمانی در حدود سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۲۴ دانست؛ تا آن زمان کاربران بازی‌های کامپیوتری می‌توانند از بازی GTA V و امکانات جدید آن لذت ببرند، زیرا کمپانی راک‌استار، هیچ وقت کاربران بازی‌های خود را فراموش نمی‌کند و همچنان به ارائه به‌روزرسانی‌های جدید برای این بازی محبوب مشغول است. همچنین دوست‌داران بازی‌های کمپانی راک‌استار می‌توانند در این مدت بازی جدید Red Dead Redemption 2 را نیز تجربه کنند و از این بازی و داستان تازه آن لذت ببرند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *