بررسی بازی موبایل The Greedy Cave 2: Time Gate

[ad id='39844']

[quote]در این مطلب با بررسی بازی موبایل The Greedy Cave 2: Time Gate خدمت شما عزیزان هستیم با ما همراه باشید[/quote]

 

داستان بازی اندروید و آیفون The Greedy Cave 2: Time Gate در مکانی مبهم و فراموش شده اتفاق می‌افتد؛ اتفاقات و جریانات این بازی از غاری اسرارآمیز شروع می‌شود که اگر در تمام کتابخانه‌های بزرگ دنیا جستجو کنید، تاریخ شناسان آن را به اتفاقی بزرگ به نام گلد راش مرتبط می‌کنند. ساختار این بازی به این صورت است که شما در آن ماجراجویی می‌کنید، در غارهایی با مسیرهای پر پیچ و خم قدم می‌گذارید و با خطرات متعددی روبه‌رو می‌شوید. در این مسیر جوایزی وجود دارند که نباید از آنها غافل شوید. حیواناتی نیز در مقابل شما قرار می‌گیرند که باید با آنها مبارزه کنید. در این مبارزه جان شما نیز کاهش می‌یابد که با استفاده از المان‌های سبز رنگی که در مسیرتان می‌بینید می‌توانید جان خود را افزایش دهید. همچنین ممکن است در این مبارزات جان خود را از دست بدهید، اما نگران نباشید؛ می‌توانید خود را احیا کنید. اما این کار از تعداد سکه‌ها و الماس‌های شما کم می‌کند و باید حواستان به این موضوع باشد.

اولین نکته‌ای که باید در رابطه با بازی آیفون و اندروید The Greedy Cave 2 بدانید این است که انجام آن فقط در صورت متصل بودن به اینترنت امکان‌پذیر است. زمانی که وارد بازی می‌شود گوشی موبایل شما در حالت افقی قرار می‌گیرد و جالب است بدانید محیط ابتدایی آن، چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد. یعنی با چرخاندن گوشی موبایل‌تان و تغییر زاویه آن، زاویه دوربین نیز عوض می‌شود. همچنین المان‌هایی نیز در این محیط وجود دارند که وقتی روی آنها ضربه می‌زنید تغییر وضعیت می‌دهند و صداهایی ایجاد می‌کنند.

در ابتدای بازی می‌توانید برای کاراکتر خود نام بگذارید و سپس بازی را آغاز کنید. با شروع بازی شما در منطقه‌ای به نام باستان قرار دارید که بخش‌های مختلفی دارد. بخش اصلی آن ماجراجویی درون غارهاست که مراحل متعددی دارد. در هر مرحله شما وارد غاری تاریک می‌شوید و با مشعلی که در دست دارید فقط می‌توانید محدوده کمی از محیط اطراف خود را ببینید. اما برای اینکه مسیر خود را پیدا کنید می‌توانید از نقشه استفاده کنید و به کمک آن راه خروج را پیدا کنید. شما باید در هر مرحله از مسیرهای مختلف عبور کنید و بتوانید گنج‌های بیشتری را کشف کنید و طلاهای بیشتری به دست بیاورید. همچنین شما می‌توانید دوستان‌تان را به بازی دعوت کنید و عضو یک تیم باشید و با کمک آنها به جستجو بپردازید یا به دنبال کشف معماها و رمز و رازهای بازی بروید. از بخش‌های دیگر این بازی می‌توان به گردونه شانس اشاره کرد که شما می‌توانید با استفاده از آن جایزه بگیرید

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *