پیام تصویری ترامپ برای کریسمس ۲۰۱۹

[ad id='39844']

[quote]دونالد ترامپ در پیام تصویری خود به مناسبت سال نو میلادی از خارج شدن از توافق هسته ای با ایران حمایت کرد و ان را توافق وحشتناک نامید[/quote]

 

رئیس‌جمهور آمریکا در این فایل ویدئویی به مناسبت سال نو میلادی به مسائل داخلی و خارجی پرداخته و بدون توجه به مخالفت‌های بین‌المللی با مسائلی از قبیل خروج از برجام و انتقال سفارت واشنگتن در رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس از مواضع دولت خود دفاع کرده است.

ترامپ گفت: من دقیقا مقابل اتاقی بیضی شکل (اتاق کار رئیس‌جمهوری) ایستاده‌ام و برای شما آرزو می‌کنم که سال نوی خیلی خوبی داشته باشید، سال خوبی در پیش خواهد بود، البته سال پیچیده‌ای خواهد بود اما در عین حال، سالی عالی خواهد بود و باید بگویم که افراد (برخی سیاسیون) وضعیت را بیش از پیش پیچیده می‌کنند اما به شما این را می‌گویم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

که هرگز قبل از این، دولتی نبوده که به اندازه دولت ترامپ در دو سال اول منصب خود این همه کار انجام داده باشد، اقتصاد ما دارد عالی کار می‌کند، برای اولین بار در سال‌های بسیار بسیار طولانی، دستمزدها دارد افزایش پیدا می‌کند و مردم دارند پول بیشتری در می‌آورند و آنها دارند فقط یک کار را انجام می‌دهند به جای آنکه دو یا سه شغل انجام دهند».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه هم مدعی شد: «همچنین ما در حال حصول توافقات اقتصادی جدیدی هستیم، ما با مکزیک به توافق رسیدیم، ما با کانادا به توافق رسیدیم، ما با کره جنوبی توافقی کردیم که قبل از حصول آن، همگان می‌گفتتد امکان رسیدن به چنین توافقی وجود ندارد.

ما به توافق یکجانبه و وحشتناک هسته‌ای ایران خاتمه دادیم، سپس به وضعیتمان را با کره شمالی نگاه کنید، ما واقعا داریم خوب پیش می‌رویم، موشک‌ها و راکت‌ها دیگر شلیک نمی‌شود و ما (برای حصول به توافق برای خلع سلاح اتمی کره شمالی) عجله نداریم، ما سفارتمان را به اورشلیم (بیت‌المقدس) در اسرائیل منتقل کردیم، من وعده این کار را داده بودم و آن را انجام دادم».

ترامپ در حالی با افتخار از دستاورد دولتش برای «خاتمه دادن به توافق وحشتناک هسته‌ای ایران» سخن گفته که حتی متحدان اروپایی آمریکا هم از خروج غیرقانونی این کشور از برجام انتقاد کرده‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *