معرفی سریال نفوذ جواد شمقدری

[ad id='39844']

[quote]سریال نفوذ با کارگردانی جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر ارشاد در زمان احمدی نژاد با حضور ۳۰۰ بازیگر بازیگر ایسرانی و خارجی به عنوان پرخرج ترین بازیگر سریال ضد آمریکایی تاریخ صدا و سیما قرار است در دهه فجر  ۹۷ از شبکه یک پخش شود[/quote]

 

 

به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، محسن علی‌اکبری ـ تهیه کننده سریال «نفوذ» ـ گفت: این سریال پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین کاری بوده است که تا به حال انجام داده‌ام. «نفوذ» یک سریال ضدآمریکایی است که روایتگر نفوذی‌های آمریکاست.

وی در ادامه با بیان اینکه «نفوذ» روایتگر مقطعی از بطن انقلاب است، توضیح داد: ۳۰۰ بازیگر در این سریال حضور دارند و از ۳۰ بازیگر روسی و آلمانی برای بازی در این مجموعه نمایشی دعوت به عمل آمده است. قصه سریال تا هشت ماه پس از تاریخ انقلاب یعنی از دی ماه ۵۷ تا آبان ۵۸ رقم می خورد که این بازه زمانی در لوکیشن های مختلفی در ایران و خارج از کشور تصویربرداری می شود.

سریال «نفوذ» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی جواد شمقدری، محصول شبکه یک سیما روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

تولید سریال تلویزیونی «نفوذ» از حدود ۱۱ ماه قبل آغاز شده و تاکنون ۱۳۰۰ دقیقه از آن تصویربرداری شده است. این سریال در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و بنا به گفته علی‌اکبری تهیه‌کننده این سریال حدود ۷۰۰ دقیقه از آن هنوز تصویربرداری نشده است.

این سریال در لوکیشن‌های متعددی در تهران، مریوان، اصفهان، چالوس و … تصویربرداری شده است بخشی از سریال هم در ترکیه تصویربرداری می شود همچنین در سریال ۱۰ کاراکتر آمریکایی داریم که برای نقش ها پنج نفر از بازیگران خارجی انتخاب می شوند. بخش عمده ای از تصویربرداری سریال در تهران می گذارد که در شهرک تلویزیونی غزالی دکورهای مورد نظر از جمله دکور سفارت آمریکا را بازسازی می کنیم. بخش هایی هم در گنبد، بندر گز و مشهد و همچنین از نماهای بیرونی سایت جاسوسی آمریکا در کبکان تصویربرداری می شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *