معرفی سریال کره ای خانواده جدید

[ad id='39844']

[quote]مجموعه ۶۸ قسمتی « خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است[/quote]

 

این مجموعه داستان «یون هی» و «تری» زن و شوهر جوانی است که زندگی شاد و آرامی دارند، کاراکتر یون هی در این سریال یک تهیه کننده تلویزیون است و تری همسرش یک پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.
این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند اما در این خانه با مشکلات فراوانی رو به رو می شوند که یکی از آنها درگیری با خانواده صاحب خانه است.این مشکلات، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند.مجموعه ۶۸ قسمتی « خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است.

مجموعه ۶۸ قسمتی « خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است. گفتنی است بازپخش این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۰۰صبح خواهد بود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *