بررسی انیمیشن Onward پیکسار و دیزنی

[ad id='39844']

[quote]استودیوی Pixar – پیکسار با آثار فوق‌العاده‌ای مانند Up (بالا) و Toy Story (داستان اسباب بازی) توانست ما را بخنداند و به گریه وادار کند. پیکسار همواره نامی بزرگ در دنیای انیمیشن بوده و اکنون می‌دانیم که نام اثر جدیدشان؛ Onward (به پیش) است. [/quote]

 

در این انیمیشن جدید، بازیگر نقش اسپایدرمن یعنی تام هالند، بازیگر دنیای ژوراسیک یعنی کریس پرت، جولیا لوئی درایفوس و اوکتاویا اسپنسر به عنوان صداپیشه حضور دارند. لازم به ذکر است که Onward در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. دن اسکنلون که کارگردانی انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) را بر عهده داشته، هدایت این پروژه را نیز در دست دارد. اسکنلون درباره انیمیشن گفت که داستان آن از رابطه خود او با برادرش الهام گرفته است. این فیلم هم با مرگ آغاز می‌شود. پدر در زمانی که فرزندانش نوجوان هستند می‌میرد و آن دو برادر باید مسیر خود را در دنیایی فانتزی که فضایی برون‌شهری دارد، پیدا کنند. با توجه به اطلاعاتی که دیزنی منتشر کرده، داستان درباره دو برادر نوجوان از نژاد اِلف است که برای یافتن اینکه جادو هنوز وجود دارد یا نه، ماجراجویی شگفت‌آوری را آغاز می‌کنند. به نظر می‌رسد که تام هالند و کریس پرت در نقش این دو برادر ظاهر خواهند شد.

پیکسار امسال دنباله انیمیشن محبوب Incredibles (شگفت‌انگیزان) را عرضه کرد که احتمالاً شانس خوبی برای رقابت در مراسم اسکار ۲۰۱۹ خواهد داشت. انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (مصادف با ۳۱ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد و Onward هم قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (مصادف با ۱۶ اسفند ۹۸) روی پرده سینما برود.

در اخبار دیگر، کمپانی دیزنی امسال موفق شده به درآمدی بیش از ۷ میلیارد دلار برسد و حاکم مطلق باکس آفیس باشد. ۱٫۲۴ میلیارد دلار آن متعلق به انیمیشن Incredibles 2 است. مارول، لوکاس فیلم و پیکسار جزو زیرمجموعه‌های دیزنی به حساب می‌آیند که و شاهد عملکرد موفقیت‌آمیز آن‌ها در چند سال گذشته بوده‌ایم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *