بررسی اولیه بازی Kingdom Hearts 3

[ad id='39844']

[quote] هواداران مجموعه Kingdom Hearts پس از گذشت ۱۳ سال می‌توانند در تاریخ ۹ بهمن ماه، بازی Kingdom Hearts 3 محصول جدید کمپانی  اسکوئر انیکس،را تجربه کنند.[/quote]

کاربران بازی Kingdom Hearts 3 برای تمام کردن مراحل اصلی به بیش از ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز دارند؛ اما اگر بخواهید این بازی را به صورت کامل تمام کنید (تمام مراحل فرعی و اصلی را بروید) به بیش از ۸۰ ساعت زمان نیاز دارید.   بازی Kingdom Hearts III جدا از مراحل اصلی، یک سری مینی گیم هم دارد که شامل بازی‌های دو بعدی ساید اسکرولینگ کارتون‌های میکی ماوس دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی و همچنین یک سری مینی گیم آشپزی برگرفته از انیمیشن Ratatouille می‌شود.

در این بازی می‌توانید در جهان‌های مختلفی از شخصیت‌های دیزنی نظیر دزدان دریایی کارائیب، بیگ هیرو ۶ و… قرار بگیرید و دشمنان خود را از بین ببرید. همچنین می‌توانید سوار وسایل نقلیه و شخصیت‌های مختلفی نظیر بی‌مکس شوید که لذت مبارزه کردن را دوچندان کرده است.

سری بازی‌های Kingdom Hearts به ادغام جهان‌های فانتزی کمپانی‌های مختلف در قالب یک بازی ویدیویی شهرت دارند و در سومین قسمت از این سری، به جهان‌های سری انیمیشن‌های کمپانی دیزنی مثل Toy Story ،Big Hero 6 ،Tangled و Frozen سفر خواهیم کرد و با شخصیت‌های موجود در هر جهان، ماجراهای مختلفی را رقم خواهیم زد. اگر بخواهیم خیلی ریزبینانه به موضوع نگاه کنیم، اشاره یاسوی و نامورا به معرفی شدن تمامی جهان‌های کمپانی دیزنی، ممکن است به این معنی باشد که شاید یک یا دو دنیای کاملا جدید را که از محصولات دیزنی هم نیستند بتوانیم در بازی ببینیم یا اینکه در روزهای آتی شاهد معرفی شدن‌شان باشیم.

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ خواهد شد. مراحل ساخت این بازی به‌پایان رسیده و قرار است با حجم ۳۵ گیگ روی ایکس باکس وان و ۴۰ گیگ روی پلی استیشن ۴ قابل نصب و اجرا باشد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *