جزئیات قسمت دوم فیلم ترسناک یک مکان ساکت (A Quiet Place)

[ad id='39844']

[quote]پس از موفقیت و استقبال بسیار گسترده از فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت)، کمپانی پارامونت پیکچرز خیلی سریع از ساخت دنباله این فیلم خبر داد. جان کرازینسکی، کارگردان، نویسنده و بازیگر قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم ترسناک را نیز بر عهده دارد و بخشی از این پروژه خواهد بود، اما هنوز بازگشت او به‌عنوان کارگردان تایید نشده است. [/quote]

 

، اطلاعات جدیدی از دنباله فیلم A Quiet Place منتشر شده است. در مصاحبه با پلی‌لیست، کرازینسکی گفت که هنوز بازگشت او به‌عنوان کارگردان در این فیلم مشخص نیست و این بازیگر سریال Jack Ryan (جک رایان)، اطلاعات جدیدی از این پروژه را نیز به اشتراک گذاشته است. با توجه به صحبت‌های کرازینسکی، در دنباله فیلم A Quiet Place احتمالا نباید انتظار بازگشت خانواده ابوت را داشته باشیم و اتفاقات این قسمت در دنیابی بزرگ‌تر از قسمت اول جریان خواهد داشت که در آن موجوداتی ناشناخته به شکار موجودات مختلف با استفاده از صدا می‌پردازند. کرازینسکی گفت:

گسترش جهان در این قسمت زیبایی آن است. بیشتر دنباله‌ها در مورد بازگشت یک شخصیت شرور یا یک قهرمان است و شما باید یک داستان جدید را در مورد شخصیت شرور یا قهرمان محبوب خود خلق کنید و ما در واقع قرار است با جهان فیلم چنین کاری را انجام دهیم. جهان در واقع ستاره فیلم است. بنابراین این مجموعه شرایط و نحوه مواجه دنیا با این فاجعه آخر الزمانی را نشان خواهد داد و این چیزی است که باعث شد تا من بازگردم.

بنابراین با توجه به صحبت‌های کرازینسکی، دنباله فیلم A Quiet Place قرار نیست یک دنباله سنتی و مرسوم در سینما باشد و بیشتر شبیه یک فیلم آنتولوژی خواهد بود که در آن ما به جای ادامه داستان خانواده ابوت، به مکان‌های مختلف و ناشناخته دیگری از این دنیا با شخصیت‌های متفاوت دیگر سفر خواهیم کرد و شاهد مواجه آن‌ها با این فاجعه و هیولاها خواهیم بود. کرازینسکی در ادامه گفت:

بنابراین من کار نوشتن فیلمنامه را آغاز کردم و در ادامه خواهیم دید که در نهایت کارگردان این قسمت نیز خواهم بود یا خیر، اما من فکر می‌کنم که ایده این قسمت سرگرم کننده است؛ بخاطر اینکه احساس کار کردن روی یک چیزی مثل دنباله را ندارم.

فیلم A Quiet Place ۲ که احتمالا نام متفاوتی را در زمان اکران خواهد داشت، برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. قسمت اول فیلم A Quiet Place با بازی امیلی بلانت، جان کرازینسکی، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ، موفق شد ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *