دلایل انصراف فیلم زندانی ها از حضور در جشنواره فجر

[ad id='39844']

[quote]مسعود ده نمکی از دلایل شرکت ندادن فیلم جدیدش در جشنواره فیلم فجر می گویند لازم به جز این فیلم فیلم های دیگر ی همچون رحمان ۱۴۰۰ و ماجرای نیمروز ۲ نیز از شرکت در جشنواره انصراف دادند[/quote]

 

 

به گزارش روابط عمومی فیلم، چندی است که خبر انصراف فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، توسط بسیاری از رسانه‌های رسمی منتشر شد. خبری که منشأ اصلی آن صفحه مسعود ده‌نمکی در اینستاگرام بود.
ده‌نمکی طی مطلبی که در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود، علت انصرافش از جشنواره فیلم فجر را قالب و مضمون فیلم مطرح کرد.
انصراف فیلم سینمایی«زندانی‌ها» باعث تعبیر غلط چند رسانه شد و طی چند گزارش علت انصراف این فیلم را اختلاف با جشنواره فیلم فجر اعلام کردند.
روابط عمومی فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به صورت رسمی اعلام می‌کند که علت اصلی انصراف فیلم «زندانی‌ها» تنها فضا و مضمون این فیلم بوده و قرار است این فیلم به زودی اکران شود.
برگزارکنندگان سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر چندین مرتبه از مسعود ده‌نمکی و سازندگان فیلم درخواست کرد که در این جشنواره حضور داشته باشد؛ اما تهیه کننده و صاحبان فیلم مصلحت را اکران در اولین فرصت می دانند و برای جشنواره فیلم فجر آرزوی برگزاری یک جشنواره پربار در چهلمین سال انقلاب را دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *