بررسی گوشی سامسونگ گلکسی ای ۸ اس

[ad id='39844']

[quote]با بررسی مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای ۸ اس خدمت شما عزیزان هستیم با ما همراه باشید[/quote]

در بخش جلویی، سازندگان از یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی IPS با وضوح ۱۰۸۰×۲۳۴۰ و نسبت ۱۹٫۵:۹ بهره برده‌اند و قطر دوربین سلفی نیز تنها ۶٫۷ میلی‌متر است.

همان‌طور که در تصاویر نیز می‌بینید، نوار وضعیت و اطلاعات مربوط به آن در یک راستا با دوربین سلفی قرار گرفته‌اند تا این بخش جلوه‌ای بهتر پیدا کند. این اقدام باعث شده تا نوار وضعیت کمی از حاشیه بالای صفحه فاصله بگیرد و یک فضای خالی مرده را در بخش بالایی ایجاد کند. با این حال، سازندگان ادعا می‌کنند نسبت صفحه به بدنه دستگاه به ۹۱٫۵۶ درصد رسیده است.

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است و خریداران می‌توانند سامسونگ گلکسی ای ۸ اس را با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

تعبیه دوربین سلفی در صفحه نمایش به معنی استفاده از یک دورین ضعیف نیست؛ سامسونگ از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و قابلیت تشخیص چهره بهره برده است تا کاربران بتوانند لحظات مختلف را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند. در بخش پشتی مجموعا سه دوربین وجود دارد: دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق و دوربین سوم ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو مرحله‌ای.

باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB Type-C، ان اف سی، پشتیبانی از دستیار دیجیتالی بیکسبی و اندروید ۸٫۱ اوریو، از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی ای ۸ اس هستند. لازم به ذکر است که در این گوشی نمی‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را پیدا کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *