جنجالی ترین قسمت های برنامه الن شو (الن دی‌جنرس)

[ad id='39844']

[quote]اعترافات وحشتناک سلبریتی های مشهور در تاک شو الن[/quote]

 

کریستن بل عاشق حیوان تنبل است

 

کریستن بل اعتراف کرد که بهشت از نظر او جایی ست که پر از حیوان تنبل باشد. بله او منظورش همان حیوانی ست که آهسته و با ناز راه می رود و تنه درخت را مانند یک بالش بغل می کند! اگر چه تنبل حیوان جذابی ست اما نه آنقدر که کریستن بل عاشق اش است. او می گوید: «اولین بار همسرم برای روز تولدم این حیوان را برای من هدیه گرفت. در آن لحظه من از شدت خوشحالی گریه کردم. من زمان زیادی منتظر بودم که این حیوان را از نزدیک ببینم و پس از این که آن را در خانه ام داشتم، از شدت ناباوری و ذوق، مدام اشک می ریختم.»


 

چنینگ تیتوم از عروسک های چینی می ترسد

 

برخی از آدمها از ارتفاع می ترسند و برخی دیگر از تاریکی، ستاره های مانند چنینگ تیتوم هم از آواز خواندن می ترسد اما این تنها ترس او نیست. او به طور غیر قابل باوری از عروسک های چینی هم می ترسد. چنینگ در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای با الن اعتراف کرد که او فوبیای عروسک دارد: «از نظر من عروسک ها شبیه آدم های واقعی اند، چشم های واقعی دارند. من احساس می کنم که آنها هر جایی که می روم من را دنبال می کنند.» الن در برنامه اش سعی کرد چنینگ را وادار کند که به عروسک دست بزند اما او این کار را نکرد.


 

جاستین تیمبرلیک عاشق یکی از اعضای گروه «Spice Girl» بود

 

آیا کسی هم بود که در آن زمان به دختران گروه «Spice Girl» علاقمند نشده باشد؟ جاستین بیبر هم از این قائده مستثنی نیست. او در سال ۲۰۱۸ در شو الن اعتراف کرد که عاشق یکی از اعضای این گروه بود. اگرچه او هیچوقت نام خواننده محبوب اش را فاش نکرد اما نشانه ها حاکی از آن است که او عاشق اما بانتون شده بود. جاستین می گوید که او در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار گروه اسپایس گرلز را ملاقات کرد. ۳ سال طول کشید که او بتواند به اما بانتون نزدیک شود اما به هر دلیلی رابطه آنها شکل نگرفت و جاستین وارد رابطه عاطفی با بریتنی اسپیرز شد.


 

مایلی سایرس حلقه نامزدی اش را دوست ندارد

 

مایلی سایرس که سالهای زیادی با لیام همسورث نامزد بود، بالاخره در کریسمس ۲۰۱۸ با او ازدواج کرد. او مراسمی ساده و خصوصی برگزار کرد و از همه چیز هم راضی بود، جز حلقه ازدواج اش. اگر چه مایلی لیام را دوست دارد اما از سلیقه اش در جواهرات اصلا راضی نیست. انگشتر او از الماس ۳٫۵ قیراطی درست شده است اما مایلی امیدوار است که بتواند آن را با مدل دیگری عوض کند. البته او می گوید که من فعلا این انگشتر را در دستانم می گذارم چون عشق زندگی ام آن را به من هدیه داده است.


 

شان کامز رختخواب اش را خیس می کرد

شان کامز، که بیشتر با نام دیدی مشهور است، یکی دیگر از ستاره هایی ست که از اعتراف کردن نمی ترسد. او در برنامه الن اعتراف کرد که نه تنها در کودکی، بلکه در بزرگسالی هم رختخوابش را خیس می کرد. در واقع او در خواب کنترلی بر مثانه خود نداشت. او در این باره می گوید: «این موضوع مرا خیلی ناراحت می کرد، از این جهت یک روز تصمیم گرفتم که این عادتم را ترک کنم. اولین باری که این عادت را کنار گذاشتم زمانی بود که شب را در خانه یکی از دوستانم گذراندم. در آن شب من تختخوابم را خیس نکرد. آن شب یکی از بزرگ ترین شب های زندگی من بود.»


 

کریسی تیگن از پاهایش بیزار است

 

کریسی تیگن یکی از جذاب ترین زنان سال ۲۰۱۸ شد. این مدل مشهور، در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۸ با الن اعتراف کرد که از فرم پاهایش متنفر است. «زمانی که برای مادلیگ یکی از مجله های ورزشی به ساحل رفته بودیم، من پاهایم را زیر شن پنهان می کردم تا کسی آنها را نبیند. او حتی در برخی از قراردادهایی که می بندند اعلام می کند که پاهایش نباید توی عکس باشند. در واقع تنها زمان هایی او کفش باز می پوشد که می داند کسی از نزدیک به پاهایش نگاه نخواهد کرد.


 

دریک و جرد لتو عاشق هوادارانشان در تورهای جهانی می شوند

 

الن از دو موزیسین اعتراف عجیبی گرفت. دریک و جرد لتو اعتراف کردند در تورهایی که برگزار می کنند، عاشق هوادارانشان می شوند. البته دریک در این زمینه صادق تر بود و از همان ابتدا به این موضوع اعتراف کرد اما جرد لتو ابتدا زیر بار این حرف نمی رفت تا جایی که دیگر نتوانست مقاومت کند و خودش را لو داد. لتو حتی یک بار یک پیغام خیلی خصوصی را به اشتباه برای فرد دیگری ارسال کرد و همین اتفاق برایش دردساز شد.


 

کلی کلارکسون وسط یکی از قرار ملاقات هایش در رفت

 

اگر چه کلی کلارکسون اکنون ازدواج کرده و صاحب ۲ فرزند است اما در دوران نواجوانی شیطنت های زیادی داشت. زمانی که الن از او خواست تا اعتراف کند، او خاطره یکی از قرار ملاقات هایی که داشت را تعریف کرد. او گفت که در آن زمان بدترین کار ممکن را انجام داد و هیچوقت خودش را نمی بخشد: «من دوست ندارم این خاطره را برای شما تعریف کنم چون احساس می کنم که نگاه تان به من تغییر می کند. فکر می کنید که من انسان نیستم اما واقعا چاره دیگری در آن لحظه نداشتم. من زمانی که ۱۸ سالم بود، با یک پسر قرار گذاشتم. در واقع آن دومین قراری بود که در تمام عمرم داشتم. وقتی به سر قرار رفتم، دیدم که قد آن پسر از من کوتاه تر است. اگرچه این موضوع برای من اهمیتی نداشت اما خود آن پسر به مدت ۱ ساعت برای من از قدش حرف زد به طوری که من کلافه شدن و به دستشویی رفتم و از آنجا هم بدون این که به او خبر دهم، از رستوران بیرون رفتم.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *