بیوگرافی و سوابق کوین کنستانت بازیکن فرانسوی تراکتورسازی

[ad id='39844']

[quote]کوین کنستانت بازیکن ۳۱ فرانسوی با یک قرارداد نجومی ۶۰ میلیاردی به تیم تراکتورسازی پیوسته است به همین بهانه در این مطلب سوابق ورزشی او را با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید[/quote]

 

کنستانت بازیکن فرانسوی گینه ای ۳۱ ساله و ۱۸۴ سانتی متری تراکتورسازی سابقه بازی در تیمهای مطرحی را در کارنامه دارد که مهمترین آنها آث میلان است. او در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی توانایی بازی دارد و قیمتش ۴۵۰ هزار یورو برآورد شده است.

کُنستانت تجارب ملی خود را از بازی در تیم زیر ۱۷ ساله‌های فرانسه آغاز کرد. در ادامه بواسطهٔ مادر گینه‌ای خود به‌عضویت تیم ملی گینه درآمد. او تا بحال ۵ گل ملی را به نام خود ثبت کرده‌است. دومین گل او در مرحلهٔ مقدماتی جام ملت‌های آفریقای ۲۰۱۲ و در مقابل نیجریه و سومین گل او دربرابر تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دوستانه به ثمر رسید.

این بازیکن ۳۱ ساله که فوتبال خود را از آکادمی تولوز آغاز کرد، پس از بازی برای تیم بزرگسالان تولوز، کیه‌وو و جنوا در سال ۲۰۱۲ به آث میلان پیوست. او در این تیم دو سال حضور داشت و بیش از ۵۰ بار برای روسونری به میدان رفت اما سرانجام در سال ۲۰۱۴ علی رغم داشتن قرارداد با میلانی ها از میلان جدا و به فوتبال ترکیه رفت.

او به عنوان یک ستاره راهی ترابزون اسپور شد و یک فصل آنجا بازی کرد. وی در پایان فصل از ترابزون جدا و به تیم بولونیا در سری آ ایتالیا پیوست. کنستانت در بولونیا خیلی نتوانست بازی کند و این تیم را ترک کرد و به تیمی از لیگ سوئیس رفت.

وی در اف سی سیون سوئیس نیز به توفیقی دست نیافت. کوین کنستانت بلند قامت سابقه ۲۷ بازی ملی برای گینه را هم دارد. او سابقه ۲۷ بازی برای تیم ملی گینه و چند بازی برای تیم ملی زیر ۱۷ ساله های فرانسه را نیز در کارنامه دارد و بازیکن با کیفیتی محسوب می شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *