جزئیات بخش آنلاین بازی The Last of Us Part 2

[ad id='39844']

 

از زمان نمایش بازی The Last of Us Part II در نمایشگاه E3 2018 شاهد انتشار اطلاعات زیادی از بازی نبودیم و به جرات می‌توان گفت که اطلاعات موجود از بخش چندنفره بازی بسیار ناچیز است. درست به مانند نسخه اول، بازی The Last of Us Part II نیز دارای بخش چندنفره است که با نام Factions شناخته می‌شود، اما این تنها موردی بود که تابه‌حال از آن اطلاع داشتیم.

ناتی داگ در اواخر سال ۲۰۱۸ از فرصت‌های شغلی تازه و متنوعی در این استودیو خبر داد که یکی از این شغل‌ها به بخش چندنفره بازی The Last of Us Part II مرتبط است. این فرصت شغلی که به طور خاص فراخوانی برای پیوستن یک برنامه‌نویس سرورهای بخش چندنفره به ناتی داگ بود، نه تنها جزئیاتی از این شغل، بلکه اطلاعاتی تازه‌ای از بخش چندنفره بازی را در اختیار گذاشت.

با عنایت به توضیحات این شغل، بخش چندنفره بازی The Last of Us Part II پاداش‌هایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به شخصی‌سازی کاراکترها اقدام کرد. افزون بر این، به فروشگاه درون بازی نیز اشاره شده است که احتمالا مکانی برای خریداری آیتم‌های تزئینی یا تغییر ظاهر متداول کاراکترها خواهد بود. در بیانیه‌ ناتی داگ برای توضیح این شغل آمده است:

ما به دنبال یافتن یک برنامه‌نویس سرور هستیم که دوست دارد مجموعه‌ای از خدمات قابل ارتقاء، پایدار و ایمن ایجاد کند تا بازیکنان از آن لذت ببرند. این برنامه‌نویس کنترل تمام بخش‌های چندنفره، از اولین ورود به حساب کاربری گرفته تا حریف‌یابی و اعطای جوایز به بازیکنان را که می‌توان از آن برای شخصی‌سازی کاراکترها در فروشگاه استفاده کرد، بر عهده خواهد داشت. این شخص به عنوان یکی از متصدیان بخش لایو، نقش مهمی را در تیمی که سرویس‌های بازی را راه‌اندازی می‌کنند، ایفا خواهد کرد.

با توجه به اینکه در بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End شاهد سیستم شخصی‌سازی کاراکترها بودیم، جای تعجبی ندارد که در بازی The Last of Us Part II نیز باری دیگر شاهد این سیستم باشیم. با این وجود، از آنجایی که اطلاعات زیادی از بخش چندنفره این بازی به شدت مورد انتظار در دست نیست، انتشار جزئیاتی هر چند کوچک باعث هیجان طرفداران می‌شود و اهمیتی ندارد که این اطلاعات تا چه اندازه بدیهی باشند.

شایان ذکر است که یکی از مسئولیت‌های دیگر این شغل «توسعه سرورهای تازه» است، اما با این حال نمی‌دانیم که این سرورهای جدید اختصاصی خواهند بود یا خیر. با نگاهی دوباره به گذشته در می‌یابیم که بازی Uncharted 4 دارای سرورهای اختصاصی نبود که این می‌تواند دلیلی باشد که در بازی The Last of Us Part II نیز شاهد سرورهای اختصاصی نباشیم و سرورهای تازه‌ تنها به سرورهای مجزا از دیگر بازی‌های ناتی داگ اشاره داشته باشند. در هر صورت، به احتمال زیاد در آینده جزئیات بیشتری در این رابطه به گوش‌مان خواهد رسید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *