روشهای کاهش درد رابطه جنسی

[ad id='39844']

ارتباط کلامی با همسر: در مورد احساسات بد و خوبتان با همسر خود صحبت کنید؛ مثلا اگر احساس می‌کنید باید آمیزش آرام‌تر باشد، حتما باید به همسرتان بگویید. اگر در وضعیت بدنی خاصی هنگام آمیزش احساس درد می‌کنید، ممکن است با تغییر دادن آن و امتحان وضعیت‌های دیگر دردتان کاهش پیدا کند. ضمن اینکه نوازش طولانی‌تر پیش از آمیزش نیز به تحریک نرم شدگی طبیعی واژن کمک می‌کند.

استفاده از نرم کننده‌ها: نرم کننده‌های موجود در بازار شامل نرم کننده‌های با پایه آب یا با پایه سیلیکون ممکن است رابطه زناشویی را برای شما راحت‌تر کند. در برخی از زنان نرم کننده‌های حاوی گلیسیرین ممکن است زمینه ساز عفونت قارچی شود. بنابراین هنگام خرید این نرم کننده‌ها به اجزای آنها روی برچسب‌شان دقت کنید و از پزشکتان در این مورد سوال کنید.

حساسیت زدایی: در شیوه درمانی «حساسیت زدایی» شما می‌آموزید چگونه با انجام تمریناتی برای شل کردن واژن، دردتان را کاهش دهید. پزشک ممکن است انجام ورزش‌های کف لگن (تمرینات کیگل) یا سایر تمرینات را برای کاهش دردتان توصیه کند.

تغییر عادات بهداشتی: برخی تغییرات در عادات بهداشتی می‌تواند درد رابطه جنسی و ناراحتی شما در رابطه زناشویی را به حداقل برساند. از شست و شو دهنده‌های معطر مانند شامپوهای بدن و ژل‌های دوش در ناحیه تناسلی استفاده نکنید. این فرآورده‌ها ممکن است باعث تحریک ناحیه تناسلی و مختل کردن نرم شدگی طبیعی آن شوند؛ به خصوص اگر بیش از حد مصرف شوند
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *