انتقاد شدید مهدی یراحی از محسن چاوشی

[ad id='39844']

[quote]مهدی یراحی آهنگ مسلخ محسن چاوشی محصول سازمان اوج که به صورت غیر مجاز در فضای مجازی منتشر شده را نژاد پرستانه و شرم آور خواند[/quote]

 

یراحی شب گذشته مهمان برنامه رادیویی تهران من بود که در حضور محمدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت ارشاد از خود در برابر هجمه‌ها دفاع کرد، هر چند در پایان اعلام کرد که برای انتشار ویدئوی “پاره سنگ” شیطنت کرده و تصمیم وزارت ارشاد هر چه باشد را خواهد پذیرفت.

یراحی در حین صحبت‌هایش برای دفاع از خود به موضوعی اشاره کرد که شاید آن لحظه فکر نمی‌کرد تا این اندازه جنجالی شود. او بدون اینکه نامی از محسن چاوشی بیاورد، به یکی از قطعات جدید این خواننده با نام “مسلخ” اشاره کرد و گفت: “چندی پیش یک هنرمند کاری نژادپرستانه و ضدعرب را بدون مجوز بیرون داد اما چون مستقل نبود،‌ وزارت ارشاد به سادگی از کنارش گذشت!”

همین صحبت کافی بود که طرفداران محسن چاوشی از صبح امروز به صفحه اینستاگرام یراحی بروند و به تندی از یراحی انتقاد کنند. عمده کامنت‌های طرفداران چاوشی با این مضمون است که چرا یراحی برای دفاع از خود پای همکارش را هم به این پرونده باز کرده است.

نکته جالب در مورد رابطه چاوشی و یراحی این است که چاوشی تا کنون تنها یک بار در محافل عمومی حاضر شده و آن هم حضورش در کنسرت مهدی یراحی بوده است که ویدئویی هم از حضور این خواننده در کنسرت یراحی وجود دارد. این دو خواننده هر دو متولد استان خوزستان هستند. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *