بررسی اولیه فیلم آشفتگی فریدون جیرانی

[ad id='39844']

[quote]فیلم آشفتگی جدیدترین فیلم فریدون جیرانی در بخش سودای سیمرغ جشنواره ۳۷ فیلم فجر حضور دارد[/quote]

 

فریدون جیرانی که با فیلم‌های خود علاقه‌مندی‌اش را به ساخت فیلم‌های جنایی نشان داده، این بار باز هم قصه یک جنایت را روایت می‌کند، قصه‌ای برآمده از آشفتگی.

اسامی عوامل فیلم و خلاصه داستان:

کارگردان: فریدون جیرانی، فیلمنامه نویس: فریدون جیرانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: مارال جیرانی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذاری: علیرضا علویان، موسیقی: کارن همایونفر، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس : یوسف عبدالرضایی، بازیگران: بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی، تهیه کننده: فریدون جیرانی.

خلاصه داستان: آشفتگی رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت.

«آشفته‌گی» نام فیلم جدید فریدون جیرانی است. در این فیلم بهرام رادان، برای اولین بار با فریدون جیرانی در نقشی بسیار متفاوت همکاری می‌کند. همچنین مهناز افشار پس از ۷ سال دوباره مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته است. بازیگران دیگر این فیلم سینمایی علی میلانی، نسیم ادبی، احسان محمدی، نازنین صلح‌جو و مهران احمدی هستند. جیرانی درباره فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: «آشفته‌گی» رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت… . خود جیرانی می‌گوید که این فیلم فضای متفاوتی نسبت به دیگر ساخته‌هایم دارد. «حامد بهداد» و «نوید محمدزاده» اولین گزینه‌های بازی در «آشفتگی» بودند که حضورشان نسبتا قطعی شده بود اما بعد از توقفی که این پروژه داشت، حضور آنها منتفی شد. فیلمی که با توجه به نوع طراحی صحنه باز هم حال و هوایی کلاسیک را تداعی می‌کند. جیرانی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «خفه‌گی» حضور یافت که نتوانست اقبال چندانی را در بخش جوایز از آن خود کند و حالا با یک سال غیبت می‌خواهد بار دیگر شانس خود را برای کسب سیمرغ بیازماید.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *