جزئیات بازی Call of Duty : Modern Warfare 4

[ad id='39844']

شایعاتی از بخش داستانی بازی Call of Duty : Modern Warfare 4

 

زومجی براساس توییت Chaos، کاربر محبوب یوتیوب، نسخه ریمستر کمپین Modern Warfare 2 که در بخش تک‌نفره Call of Duty: Modern Warfare 4 قرار دارد،

اطلاعات لو رفته همچنین اشاره دارند که شاید یک ریمستر از کمپین Modern Warfare 3 نیز کمی بعدتر به Modern Warfare 4 اضافه شود. اگر این شایعات درست باشند، بازیکنان دارنده سخت افزارهای مدرن به راحتی می‌توانند کل مجموعه Modern Warfare را تجربه کنند.

علاوه بر جزئیات کمپین، اطلاعات لو رفته مواردی از دیگر جنبه‌های Call of Duty: Modern Warfare 4 را ارائه داد. ظاهراً این بازی یک کمپین، بخش چند نفره، زامبی و همانند چیزی که در حالت Blackout بازی Black Ops 4 شاهد بودیم، یک بخش بتل رویال را شامل می‌شود. گفتنی است برای بخش چند نفره سیستم Pick 10 بازمی‌گردد و بار دیگر شاهد متخصص‌ها (Specialists) خواهیم بود.

قبل از این که با این اطلاعات هیجان زده یا برعکس، ناامید شوید، فراموش نکنید که تمامی این‌‎ها فعلاً در حد شایعه هستند و هیچ مدرک موجهی مبنی بر اثبات‌شان وجود ندارد. در واقع حتی می‌توان گفت به احتمال قوی ساختگی باشند. از طرفی این نکته مهم را هم نمی‌توان نادیده گرفت که این اولین باری نیست که خبری از Modern Warfare 4 به گوش‌مان می‌رسد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *