Kingdom Hearts 3 مورد انتظارترین بازی ژاپن شد

[ad id='39844']

 

گیمفا بازی Kingdom Hearts III برای دومین هفته‌ی پیاپی توانست در جدول مورد انتظارترین بازی‌های ژاپنی، مقام اول را بدست آورد. با اینکه روند ساخت این بازی بیش از حد معمول به طول انجامیده است ولی بازی‌بازان همچنان چشم‌انتظار این عنوان هستند. کارگردان بازی Kingdom Hearts III نیز از صبر و تحمل هواداران این عنوان تشکر کرد و طی بیانیه‌ای بابت زمان طولانی ساخت این بازی از تمامی بازی‌بازان عذرخواهی به عمل آورد. .

همانطور که هفته‌ی پیش نیز ذکر کردیم، انتظار تغییرات چندانی در جدول این هفته نداریم. به طوری که ۳ رتبه‌ی ابتدایی این هفته با هفته‌ی گذشته هیچ تفاوتی ندارند. در جایگاه دوم شاهد بازی Final Fantasy VII Remake هستیم که متاسفانه در چند روز اخیر هیچ‌گونه خبری از آن منتشر نشده است. این بازی با وجود اینکه در سکوت خبری طولانی مدتی به سر می‌برد، ولی توانسته است جایگاه دوم لیست فامیتسو را بدست بیاورد. این بازی توانست نسبت به هفته‌ی گذشته حدود ۱۰۰ رای بیشتر کسب کند.

برای بازی Resident Evil 2 اما برعکس رتبه‌ی دوم لیست، اخبار جالبی منتشر شده است. این بازی که اکنون جایگاه سوم را دارد، همانند هفته‌ی گذشته، با نمایش‌هایی که تا به حال داشته هواداران را بسیار خوشحال کرده است. به نظر می‌رسد که کپکام دقیقا در حال ساخت همان چیزی است که بازی‌بازان از یک نسخه‌ی سری Resident Evil انتظار دارند. قابل ذکر است

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5، انتظارات نیز از این بازی افزایش پیدا می‌کنند. این عنوان چندی پیش شروع به پیشرفت در لیست برترین‌ها کرد و این هفته با ۲ پله پیشرفت از جایگاه ششم خود را به رتبه‌ی چهارم رسانده است. تعداد رای‌های کسب شده توسط این بازی نیز افزایشی ۲۰۰ عددی داشته‌اند که بسیار شگفت‌انگیز است.

برخلاف ۴ رتبه‌ی اول لیست که همگی مربوط به کنسول پلی‌استیشن ۴ بودند، رتبه‌های پنجم و ششم به کنسول نینتندو سوئیچ اختصاص دارند. بازی Animal Crossing از رتبه‌ی هفتم که در هفته‌ی پیش در اختیار داشت، این هفته به جایگاه پنجم نقل مکان کرده است. بازی Animal Crossing نیز با افزایش تعداد رای ۵۰ عددی روبرو شد که همین امر توانست باعث پیشرفت دو پله‌ای آن شود.

بازی Shin Megami Tensei 5 نیز هفته‌ی پیش مقام دهم را داشت ولی این هفته با پیشرفتی عالی توانسته است به جایگاه ششم برسد. این بازی از نظر تعداد رای نیز پیشرفت کرد و نسبت به هفته‌ی پیش موفق به کسب ۸۰ رای بیشتر شد. بازی Ace Combat 7 ولی همانند هفته‌ی گذشته در جایگاه هفتم و بدون هیچ تغییر از نظر رتبه قرار دارد. حتی از نظر تعداد رای نیز با تغغیر بسیار کمی روبرو شده است. این بازی در هفته‌ی گذشته موفق به کسب ۳۰۵ رای شد و این هفته تنها با ۵ رای بیشتر و با ۳۱۰ رای به کار خود خاتمه داد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *