بیوگرافی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

[ad id='39844']

 

بیوگرافی فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی گودرزی متولد ۲۱ تیر سال ۱۳۴۲ در تهران است. وی تاکنون تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

فاطمه گودرزی اصالتا بروجردی است.

 

 

بیوگرافی المیرا دهقانی

المیرا دهقانی دارای مدرک فوق‌لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌زاده همکاری کرد.

وی با سریال جدیدی به تلویزیون می آید و ایفاگر نقشی متفاوت در سریال جدید لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان می شود.

 

 

بیوگرافی حسام محمودی

حسام محمودی (زاده ۱ فروردین ۱۳۶۵ – تهران) بازیگر سینما اهل کشور ایران است.

حسام محمودی یکم فروردین سال ۱۳۶۵ دیده به جهان گشود وی با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال ۹۳ و با بازی در سریال گاهی پشت سرت را نگاه کن شروع کرد.

حسام محمودی که این روزها با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون می‌آید قرار است در این سریال تا ۵۰ سالگی خودش را بازی کند و این برای یک بازیگر خیلی خاص و ویژه‌ است.

حسام مجرد است وهنوز ازدواج نکرده، او هنرپیشه کم‌حاشیه‌ای است که به گفته خودش برای حفاظت از زندگی حرفه‌‌ی اش کمتر به حواشی زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و از خود عکس و خبر منتشر می‌کند.

 

 

بیوگرافی مدیا ذاکری

مدیا ذاکری کار حرفه‌‌ی اش را با حضور در سینما آغاز و سال ۱۳۹۰ در فیلم محرمانه تهران به کارگردانی مهدی فیوضی بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر از آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مدیا ذاکری محسوب می‌شود.

مدیا ذاکری  متولد ۱۳۵۰ در بیجار،بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که  در سریال لحظه گرگ و میش بازی کرده است.

از مهم‌ترین آثار مدیا ذاکری می‌توان به بازیگری در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، فیلم امروز و فیلم محرمانه تهران اشاره کرد.

مدیا ذاکری کار حرفه‌‌ی اش را با حضور در سینما آغاز و سال ۱۳۹۰ در فیلم محرمانه تهران به کارگردانی مهدی فیوضی بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر  از آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مدیا ذاکری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سحر قریشی، علیرضا جلالی‌تبار‌، رامتین خداپناهی و الهام جعفر‌نژاد را تجربه کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *