بیوگرافی و سوابق رها خدایاری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

[ad id='39844']

[quote]رها خدایاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد. وی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش سهیلا در سریال «یادآوری» اولین سریال شبکه آی‌فیلم، روی آنتن رفت.[/quote]

 

رها خدایاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار رها خدایاری می‌توان به بازیگری در سریال چرخ و فلک، سریال یادآوری و فیلم ایستگاه اتمسفر اشاره کرد.

رها خدایاری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۲۹ سالگی در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چرخ و فلک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رها خدایاری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و فرهاد قائمیان را تجربه کرد.

رها خدایاری در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم رها خدایاری در این سال، بازیگری در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی و فیلم ایستگاه اتمسفر به کارگردانی مهدی جعفری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رها خدایاری بازی در سریال چرخ و فلک بوده است. رها خدایاری سال ۱۳۹۵ در ۳۲ سالگی در سریال چرخ و فلک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عزیزالله حمیدنژاد همکاری داشته است. رها خدایاری توانست با بازی در سریال چرخ و فلک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها رها خدایاری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیر آقایی با ۲ مرتبه، بهرام ابراهیمی با ۲ مرتبه، مریم بوبانی با ۲ مرتبه، مهوش صبرکن با ۲ مرتبه و روح‌الله کمانی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با رها خدایاری داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی رها خدایاری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه ۳۴ ساله و بیوگرافی رها خدایاری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی رها خدایاری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار رها خدایاری در منظوم سر بزنید. همه ۳ اثر مهم رها خدایاری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار رها خدایاری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر رها خدایاری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رها خدایاری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رها خدایاری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال چرخ و فلک محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی رها خدایاری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم ایستگاه اتمسفر محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی رها خدایاری نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران رها خدایاری کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی رها خدایاری، آثار رها خدایاری، جوایز رها خدایاری، همکاران رها خدایاری، گالری عکس رها خدایاری، قد رها خدایاری، وزن رها خدایاری، رنگ چشم رها خدایاری، وضعیت تأهل و همسر رها خدایاری، فرزندان رها خدایاری، حواشی رها خدایاری و کودکی رها خدایاری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

رها خدایاری از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که رها خدایاری به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال چرخ و فلک و سال ۱۳۹۵ پایان فعالیت‌های رها خدایاری نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری رها خدایاری پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *