بیوگرافی و سوابق مدیا ذاکری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

[ad id='39844']

 

مدیا ذاکری کار حرفه‌‌ی اش را با حضور در سینما آغاز و سال ۱۳۹۰ در فیلم محرمانه تهران به کارگردانی مهدی فیوضی بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر از آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مدیا ذاکری محسوب می‌شود.

مدیا ذاکری  متولد ۱۳۵۰ در بیجار،بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که  در سریال لحظه گرگ و میش بازی کرده است.

از مهم‌ترین آثار مدیا ذاکری می‌توان به بازیگری در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، فیلم امروز و فیلم محرمانه تهران اشاره کرد.

مدیا ذاکری کار حرفه‌‌ی اش را با حضور در سینما آغاز و سال ۱۳۹۰ در فیلم محرمانه تهران به کارگردانی مهدی فیوضی بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر  از آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مدیا ذاکری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سحر قریشی، علیرضا جلالی‌تبار‌، رامتین خداپناهی و الهام جعفر‌نژاد را تجربه کرد.

مدیا ذاکری سال ۱۳۹۳ در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش مهمی بازی کرد که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با مازیار میری همکاری داشت. مدیا ذاکری توانست با بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی بر تجارب او افزود.

مدیا ذاکری علاوه‌بر سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، سال ۱۳۹۲ در فیلم امروز نیز بازی کرده است. مدیا ذاکری این‌بار با سیدرضا میر کریمی یعنی کارگردان فیلم امروز و هنرمندانی چون پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی و حسام محمودی همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای  مدیا ذاکری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. حضور هم‌زمان در سینما و تلویزیون در کارنامه کاری کمتر هنرپیشه‌ای وجود دارد و معمولا هنرپیشه‌ها یا با تلویزیون چند سال پی‌در پی کار می‌کنند و بعد وارد سینما می‌شوند یا برعکس اما هم‌زمانی حضور در این دو نشان دهنده حرفه‌ای گری خاص این هنرپیشه‌ است.

مدیا ذاکری نسبت به حریم خصوصی‌اش بسیار حساس است و هیچ عکس خانوادگی از خود در شبکه های مجازی منتشر نکرده‌ است.

او مجرد است و در تهران زندگی می‌کند. مدیا در تمام سالهای فعالیتش روی هنرپیشگی تمرکز کرده و در زمان بیکاری‌اش به حفظ سلامت جسمی‌اش توجه خاص دارد.

مدیا از جمله هنرپیشه‌های ساده‌پوشی است که هرچند به مد توجه ویژه‌ای دارد اما در عین شیک‌پوشی بسیار ساده‌ است و البته کم‌ آرایش.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *