بیوگرافی و سوابق مهسان خداکرمی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

[ad id='39844']

[quote]مهسان خداکرمی، چهره‌پرداز سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «دختران حوا»، سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» و سریال تلویزیونی «سه پنج دو» فعالیت داشته است.[/quote]

 

مهسان خدا کرمی متولد سال ۱۳۷۰ است و اکنون ۲۷ سال سن دارد .  بازی در نقش مژگان در سریال لحظه گرگ و میش اولین تجربه بازیگری این هنرمند است .مهسان خدا کرمی یکی از حرفه ای ترین گریمور های زن ایرانی است که صورت بسیاری از نقش هارا در سریال های ایرانی طراحی نموده است .از سریال هایی که مهسان خدا کرمی در آن به عنوان چهره پرداز کارکرده است می توان به دختران حوا،انقلاب زیباو سه ، پنج دو اشاره نمود .

البته این بازیگر در سریال لحظه گرگ و میش و میش نیز کار چهره پردازی را در کنار نقش آفرینی انجام داده است که باید دید اولین حضور او در یک سریال تلویزیونی چه بازخوردی خواهد داشت .

مهسان خداکرمی چهره‌پرداز سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهسان خداکرمی می‌توان به فعالیت در سریال دختران حوا، سریال انقلاب زیبا و سریال سه پنج دو اشاره کرد.

مهسان خداکرمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۹۰ در سریال سه پنج دو به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به عنوان چهره‌پرداز فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دختران حوا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهسان خداکرمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا رستمی، کاظم کامور، آتیلا پسیانی و شهره لرستانی را تجربه کرد.

مهسان خداکرمی در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهسان خداکرمی در این سال، فعالیت در سریال دختران حوا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهسان خداکرمی فعالیت در سریال دختران حوا بوده است. مهسان خداکرمی سال ۱۳۹۱ سریال دختران حوا به عنوان چهره‌پرداز فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. مهسان خداکرمی توانست با فعالیت در سریال دختران حوا تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر ایرج راد، نازنین کریمی، پوریا پورسرخ و گوهر خیراندیش توانست سطح کاری او را متحول کند.

مهسان خداکرمی علاوه‌بر سریال دختران حوا، سال ۱۳۹۳ در سریال انقلاب زیبا نیز فعالیت داشته است. مهسان خداکرمی این‌بار با بهرنگ توفیقی یعنی کارگردان سریال انقلاب زیبا و هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، علیرضا کمالی، آزاده صمدی و فریبا کوثری همکاری داشت.

در بیوگرافی مهسان خداکرمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهسان خداکرمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهسان خداکرمی در منظوم سر بزنید. همه ۳ اثر مهم مهسان خداکرمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهسان خداکرمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهسان خداکرمی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهسان خداکرمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهسان خداکرمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال دختران حوا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهسان خداکرمی کمترین امتیاز را گرفته است، سریال سه پنج دو محسوب می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *