تصاویر رسمی فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت

[ad id='39844']

[quote]شبکه HBO اولین تصاویر رسمی فصل آخر سریال بسیار مورد انتظار بازی تاج و تخت را منتشر کرد[/quote]

 

شبکه HBO ویدیویی را به نمایش گذاشت که شامل صحنه‌های جدیدی از سریال‌هایی از جمله «Succession»، «Veep»، «True Detective»، «Game of Thrones»، «Barry»، «Watchmen»، «Chernobyl»، «Catherine the Great»، «Divorce» و «Big Little Lies» است که قرار است در آینده نزدیک از این شبکه پخش شوند.

در تصویر مربوط به سریال «بازی تاج و تخت» شاهد ورود «دنریس تارگرین» با بازی «امیلیا کلارک» به همراه «سر جوراه مورمونت» با بازی «ایان گلن» و «جان اسنو» با بازی «کیت هرینگتون» به وینترفل هستیم. این در حالی است که «سانسا استارک» با بازی «صوفی ترنر» با خشکی به او خوش آمد می‌گوید: «وینترفل در اختیار شماست، علیاحضرت»، و «برین» این ملاقات را نگرانی نگاه می‌کند.

این اولین باری است که این دو شخصیت اصلی همدیگر را ملاقات کرده‌اند. آیا «سانسا» از اینکه بار دیگر یک غریبه برای تصرف خانه‌اش آمده عصبانی است یا به خاطر ملاقات ملکه اژدهاها استرس دارد؟ این دو باید برای مبارزه علیه «نایت کینگ» متحد شوند که برای تسخیر همه چیز از آن‌سوی دیوار می‌آید. با این حال آینده همچنان نامعلوم است. فصل هشتم و آخر سریال «بازی تاج و تخت» در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *