نقد ها و نمرات فصل سوم سریال کارآگاه واقعی

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مجلات و وب سایت های مشهور سینمایی به فصل سوم سریال کارآگاه واقعی [/quote]

 

دانیل داداریو – ورایتی

نمره متا: ۸۰

فصل سوم کارآگاه واقعی کاوشی است در سرنخ‌هایی که در فصل‌های گذشته سریال و همچنین به شکل کلی‌تر در ژانر آثار معمایی وجود دارند. مجموعه‌ای که نشان می‌دهد یک داستان جنایی که خوب و ساده – بدون انحراف در موضوع‌ یا هر ترفند عجیب و غریب دیگر- نوشته و ساخته شود می‌تواند عملکردی فراتر از حد خود داشته باشد؛ حتی در این دوره که رقبای زیادی در سطح تلویزیون وجود دارند.

بن تراورز – ایندی‌وایر

نمره متا: ۷۵

بگذارید همین اول تکلیف‌مان را روشن کنیم: فصل سوم کارآگاه واقعی خوب است. چه معتقد باشید فصل اول اثری کلاسیک و غیرقابل دسترس است و چه معتقد باشید فصل اول بیش از حد مورد تمجید قرار گرفته اما باید بپذیرید که فصل سوم نسبت به فصل قبل یک قدم بزرگ رو به جلو محسوب می‌شود. با بازی‌های خوب مجموعه عوامل و بازی بسیار خوب ماهرشالا علی، فصل سوم تلاش کرده از عناصر واقعی این ژانر بهره بگیرد.

دنیل فاینبرگ – هالیوود ریپورتر

نمره متا: ۷۰

فصل سوم شرایطی بینابینی دارد؛ به اندازه فصل اول منحصر به فرد و غنی نیست اما با این حال از اغلب جهات از فصل دوم بهتر است. دست کم می‌‎شود گفت فصل جدید مجموعه کارآگاه واقعی ماهرشالا علی را دارد … که در هر شرایطی مسحورکننده باقی می‌ماند اگرچه ممکن است رمز و رازهای خود فیلم به همین قدرت کار نکنند.

آلن سپینوال – رولینگ استون

نمره متا: ۶۰

قصه فصل جدید مجموعه بوضوح با همان شکل و شمایل قصه‌های فصل اول سازماندهی شده. در عین حال فصل سوم کارآگاهی دارد که نقشش را یک بازیگر فوق‌العاده و برنده اسکار ایفا می‌کند. به نظر می‌رسد نیک پیزولاتو (خالق مجموعه) می‌خواهد فصل فاجعه‌بار دوم مجموعه را از ذهن‌ها پاک کند … و تنها خاطرات فصل اول را با مک‌کانهی و هارلسن به یادمان بیاندازد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *