پر طرفدارترین شغل های خانگی سال ۲۰۱۹

[ad id='39844']

 

شغل: فروشنده

میزان درآمد: بستگی به شرکتی دارد که برای آن کار می کنید، ولی معمولاً بین ۲۰ تا ۳۵ درصد کمیسیون فروش را دریافت خواهید کرد.

مناسب برای: کسی که روحیه کارآفرینی، انرژی زیاد، و علاقه به آشنا شدن با افراد جدید دارد.
چه جور شغلی است: شما دورهمی هایی ترتیب می دهید تا محصولات یک شرکت را بفروشید، که می تواند شامل محصولات حمام، وسایل باغبانی، کتاب یا هر چیز دیگری باشد. در طول زمان، گروهی از مشتریان برای خود می سازید.

شغل: معلم انگلیسی شرکتی

میزان درآمد: حدود ۶۰ هزار تومان در ساعت
مناسب برای: مدرسان زبان انگلیسی با مهارت های عمومی کامپیوتر که علاقمند به گفتگوی آنلاین یا تلفنی هستند. تجربه اداری می تواند بسیار مفید باشد، چرا که بیشتر دانش آموزان در محیطی شرکتی کار می کنند. همچنین باید کامپیوتر شخصی و ارتباط اینترنتی پر سرعتی داشته باشید.
چه جور شغلی است: دانش آموزان در کشورهای مختلف مثل ژاپن، کره جنوبی، فرانسه و آلمان به دنبال معلم های زبان انگلیسی هستند تا با او تمرین کنند. تمرکز جلسات درس روی موضوعاتی همچون گفتگوهای کاری کوتاه یا برگزاری یک جلسه کاری است. درس ها معمولاً یا از طریق تلفن و یا از طریق سرویس های ویدئویی اینترنتی زنده مثل اسکایپ برگزار می شود. شما باید حداقل ۲۰ ساعت در هفته را به این کار اختصاص دهید، و می توانید تا ۳۵ ساعت در هفته هم کار کنید.

شغل: پرستار تلفنی

میزان درآمد: در سطح حقوق پرستارهای معمولی
مناسب برای: کسی که مدرک پرستاری دارد.
چه جوب شغلی است: شرکت های بیمه سلامت یا دیگر سازمان های مرتبط با سلامت پرستاران از راه دور را استخدام می کنند تا وظایفی مثل مدیریت پرونده و آموزش به بیمار را انجام دهند.

شغل: ارزیابی کننده موتور جستجو

میزان درآمد: ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان در ساعت

مناسب برای: افراد مسلط به زبان انگلیسی که به فیلم و موسیقی علاقمندند، و همچنین کسانی که با فرهنگ های دیگر آشنا هستند.
چه جور شغلی است: شرکت هایی مثل گوگل و یاهو به شما اطلاعاتی می دهند که جستجو کنید، و به آن ها می گویید که نتایج جستجو چقدر نزدیک به چیزی بود که به دنبالش بودید. آیا وقتی عبارت «لیدی آنتبلوم» را به انگلیسی جستجو می کنید سایت هایی در مورد این گروه موسیقی در نتایج ظاهر می شود یا لینک هایی در مورد اطلاعات دوره جنگ داخلی آمریکا؟ این شغل معمولاً بین ۱۰ تا ۲۵ ساعت در هفته زمان می برد.

شغل: مسئول خدمات مشتریان

میزان درآمد: ۳۰ تا ۷۵ هزار تومان

مناسب برای: افراد «مردم دار» که صبور هستند و وقتی پشت کامپیوتر هستند، با تلفن هم خیلی خوب می توانند صحبت کنند.
چه جور شغلی است: شرکت ها به دنبال کارمندانی هستند که که توانایی های فوق العاده در صحبت کردن و مهارت های قوی کامپیوتری داشته باشند تا به مشتریان کمک کنند که سایز مناسب خود را پیدا کنند، سفارشی را ثبت کنند یا اینکه مشکلشان حل شود. این شغل هم به صورت تمام وقت و هم پاره وقت امکان پذیر است، و معمولاً لازم است که ۴ ساعت از وقتتان در روز را به این کار اختصاص دهید.

شغل: معلم آنلاین

میزان درآمد: معلمان برخی درس ها درآمد بیشتری از دیگران دارند.

مناسب برای: معلمانی که به داشتن برنامه روتین مدرسه و دانشگاه علاقه ای ندارند.
چه جور شغلی است: به جای اینکه سر کلاس درس حاضر شوید، از طریق اسکایپ و یا فیلمی از پیش ضبط شده درس خواهید داد. تقاضای فزاینده ای برای معلمان در همه درس ها، و به خصوص موضوعات اصلی مثل انگلیسی، تاریخ و علوم، وجود دارد.

شغل: آموزگار خصوصی مجازی

میزان درآمد: ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در ساعت

 
مناسب برای: کسانی که زمان های مرده برای کار کردن در اختیار دارند و دانش جامع یا تخصصی در موضوعی دارند، یا اینکه به یک زبان خارجی مسلط هستند.
 
چه جور شغلی است: شما معمولاً به مدت نیم ساعت از طریق تلفن یا اسکایپ، با دانش آموزی کار می کنید که نیاز به کمک بیشتر در موضوع مورد نظر دارد.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *