ممنوع الکار شدن علی قمصری به خاطر همخوانی با یک زن

[ad id='39844']

[quote]علی قمصری خواننده و آهنگساز ایرانی در صفحه شدن خود خبر از ممنوع الکار شدنش به خاطر همخوانی با یک خانم در کنسرت داد[/quote]

 

«امروز خبر ممنوع شدن فعالیت من در ایران را به صورت شفاهی اعلام کردند و ظاهرا حکم به دفتر موسیقی نیز رسما ابلاغ شده. تا اطلاع ثانوی همه ی اجراهای من در ایران لغو شده است.

دیشب در کنسرت تالار وحدت به دستور مسئولین ، صدای ما کاملا قطع شد و به همراه هاله سیفی زاده و بهنام ابوالقاسم و انرژی خوب مخاطبین ، بی صدا کل آن بخش را اجرا کردیم.

این در حالی بود که قبل از اجرا از طرف آقای صفی پور (مدیر بنیاد رودکی) و حراست گفته شده بود که اگر اجرا کنیم صدا قطع می شود و از فردا ممنوع الفعالیت خواهم شد.

از چهار شب اجراهای تهران تنها شبی که بی استرس اجرا کردم دیشب بود. چرا که تصمیمم را بدون شک گرفته بودم. شبهای قبل بسیار اذیت شده بودیم ، تحت فشار مسئولین بودیم و حرفی نزدیم در حالی که به نظر من همخوانی ما هیچ زاویه ای با قوانین نداشت.

اما دیشب مطمئن و آرام روی صحنه رفتم. مطمئن از اینکه اعتقادم را نفروختم. دیگر از آزارها ، بازخواست ها ، تهدیدها ، لغو اجراها ، توهین ها و تعهد گرفتن ها و … خبری نیست و مجبور نیستم مثل شب اول تالار وحدت با چهره ی غمگین روی صحنه حاضر شوم.

شاید واقعا موسیقی ایران جای امثال من نیست و من به قول خودشان ، بعضی معادلاتشان را بر هم میزنم. شاید به نظر خیلی از دوستان دیشب تصمیم اشتباهی گرفتم. اما خودم اصلا پشیمان نیستم. نمی دانم شاید هنوز ابعاد این بحران برایم روشن نشده. به هر حال امیدوارم روزهای بهتری پیش روی هنر ایران باشد.»

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *