بررسی اولیه فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی

[ad id='39844']

[quote]اولین نمایش فیلم متری شیش و نیم جدیدترین ساخته سعید روستایی در جشنواره ۳۷ فیلم فجر خواهد بود[/quote]

 

سعید روستایی پس از گذشت چند سال از ساخت «ابد و یک روز»، دومین اثر سینمایی‌اش را با نام «متری شیش و نیم» به جشنواره فیلم فجر آورده است.

تازه ترین ساخته روستایی موضوعی اجتماعی دارد و به معضل مواد مخدر می‌پردازد.

اسامی عوامل فیلم و خلاصه داستان:

کارگردان: سعید روستایی، فیلمنامه نویس: سعید روستایی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: ایرج شهزادی، چهره پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: غزاله معتمد، تدوین: بهرام دهقانی، صداگذاری: امیرحسین قاسمی، موسیقی: پیمان یزدانیان، بازیگران: فرهاد اصلانی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار، تهیه کننده: سیدجمال ساداتیان.

متری شیش و نیم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی، کارگردان اثر موفق «ابد و یک روز» است؛ این فیلم دومین همکاری سعید روستایی با نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و پیمان معادی است. روستایی در فیلم جدیدش دوباره به مقوله اعتیاد پرداخته است که این فیلم هم فیلمی اجتماعی تلقی می‌شود. قرار بود تا شهاب حسینی هم در این فیلم بازی کند، اما تمامی هیاهوها درباره فیلم دوم روستایی با اعلام انصراف شهاب حسینی برای بازی در این فیلم خاموش شد. زوج معادی و حسینی که پیشتر نیز سابقه همکاری را داشته‌اند برای بسیاری زوج دیدنی بود، اما این اتفاق مقدور نشد. روستایی بعد از اینکه فیلمش مجوز ساخت گرفت، در صفحه مجازی خود گفت: «بالاخره همه مشکلاتمون حل شد و «متری شیش و نیم» رو راه انداختیم؛ با بهترین حال و بهترین انرژی. شاید یه روز سر فرصت حجم مسخره مشکلاتی که برامون ساختن رو براتون گفتم.» در این فیلم، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار به ایفای نقش می‌پردازند و داستان آن در بزنگاه روزهای سخت شکل گرفته است. روزهایی که اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی‌کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *