بررسی اولیه فیلم مردی بدون سایه علیرضا رئیسیان

[ad id='39844']

[quote]اولین نمایش عمومی فیلم فیلم مردی بدون سایه جدیدترین ساخته علیرضا رئیسان در جشنواره ۳۷ فیلم فجر خواهد بود[/quote]

 

تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان، «مردی بدون سایه» نام دارد و تهیه‌کنندگی آن را نیز خود بر عهده دارد. در این فیلم که سکانس‌هایی از آن در اسپانیا فیلمبرداری شده است، بازیگرانی از این کشور نیز حضور دارند.

اسامی عوامل فیلم و خلاصه داستان:

کارگردان: علیرضا رئیسیان، فیلمنامه نویس: علیرضا رئیسیان، مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: امیر نوبخت، چهره پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، تدوین: هایده صفی یاری، صداگذاری: محمدرضا دلپاک، موسیقی: ستار اورکی، بازیگران: لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، علی مصفا، نادر فلاح، گوهر خیراندیش و نسیم ادبی. تهیه کننده: علیرضا رئیسیان.

خلاصه داستان: ماهان کوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل‌های زنجیره ای است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» که همکاری مشترکی با سینمای اسپانیا است در بیش از ۱۰ لوکیشن در این کشور مقابل دوربین رفت و مالاگا، ماربیا و الخزیرا از جمله شهرهایی بودند که صحنه‌های آخرین قسمت از سه‌گانه عاشقانه رئیسیان در آنها تصویربرداری شد. پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، فیلمبرداری در ایران و در ۲۵ لوکیشن مختلف در تهران و حومه پیگیری شد. در این میان بیماری ناگهانی علیرضا رئیسیان و عمل و بستری‌شدن او، تاخیر کوتاهی در روند تولید ایجاد کرد که بلافاصله پس از مرخص‌شدن این فیلمساز از بیمارستان، تصویربرداری از سر گرفته شد. تم «مردی بدون سایه» درمورد بحران عاطفی آدم‌ها و روابط عاشقانه و زناشویی و نقش فضاهای مجازی در زندگی امروز است. فهرست بازیگران «مردی بدون سایه» به این شرح است: لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به‌آفرید غفاریان، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته‌آ سیروس، آزاده اسماعیل‌خانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، عاطفه للهی و با معرفی حسام نورانی و هنرمند خردسال آویسا سجادی و همچنین با حضور بازیگران اسپانیایی: النا مارتینز و رافائل چاوز مادرا.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *