مارگو رابی در نقش باربی در فیلم لایو اکشن شرکت برادران وارنر

[ad id='39844']

[quote]مارگو رابی بازیگر نقش هارلی کویین در دنیای سینمایی دیسی قرار است در یک فیلم لایو اکشن کمپانی برادران وارنر نقش عروسک محبوب باربی را بازی کند[/quote]

 

حضور مارگو رابی در این تیم تایید شد و قرار است او نقش شخصیت اصلی داستان یا همان باربی را ایفا کند. برای ساخت این فیلم، کمپانی برادران وارنر و کمپانی مَتِل، که یک کمپانی ساخت اسباب بازی محسوب می‌شود، به‌تازگی همکاری خود را اعلام کردند. علاوه بر این، این دو کمپانی رسما اعلام کردند که مارگو رابی قرار است یکی از تهیه کنندگان این فیلم هم باشد. براساس گفته‌های توبی امریچ، رئیس کمپانی Warner Bros. Pictures Group، نسخه جدید فیلم باربی قرار است «باربی را از یک راه کاملا جدید و مناسب برای مخاطبان امروزی، به روی پرده سینماها بیاورد».

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که نسخه جدید فیلم Barbie قرار است اولین همکاری کمپانی برادران وارنر با بخش جدید فیلمسازی کمپانی متل یعنی Mattel Films را رقم بزند. این به آن معنی است که روزی، شاید برخی از بهترین و محبوب‌ترین اسباب بازی‌های برندهای دیگر هم بتوانند با دنیای سینمایی ارتباط برقرار کنند و فیلمی درباره آنها ساخته شود. به جرئت می‌توان گفت که عروسک باربی، بزرگترین و محبوب‌ترین اسباب بازی برند متل است اما به طور مثال این کمپانی همچنین صاحب American Girl Doll، Hot Wheels، Thomas the Tank Engine و Fisher Price brands و غیره هم است. براساس آمارهایی که خبرگزاری CNBC اعلام کرده، قیمت سهام کمپانی متل در طی سال‌های اخیر به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است و این کمپانی مجبور شده تا برای بهبود سودآوری خود، تقریبا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را تعدیل و شغل آنها را از بین ببرد.

ینون کریز، مدیر عامل کمپانی متل در بیانیه‌ای که اخیرا صادر کرده اعلام کرد که متل در تلاش است تا تبدیل به یک «کمپانی اسباب بازی‌سازی قدرتمند و با عملکرد بسیار خوب شود که تمرکز اصلی‌اش را بر روی آی‌پی‌های خارق‌العاده می‌گذارد» و بخش جدید فیلمسازی این کمپانی، یکی از همان تصمیمات خوب و جدید است. بخش فیلمسازی جدید کمپانی متل توسط رابی برنر که به عنوان تهیه کننده فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، اداره می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *