Sylas قهرمان جدید بازی League of Legends

[ad id='39844']

 

Sylas: The Unshackled نام کامل این شخصیت است. Sykas یک زندانی فراری است و با زنجیرهایی که به‌ مچ دست‌هایش آویزان است، شناخته می‌شود. این زنجیرها سلاح‌های اصلی او به‌شمار می‌روند. علاوه بر زنجیرهایی که ذکر شدند، او از یک‌سری قابلیت ویژه هم بهره می‌برد. یکی از این قابلیت‌های ویژه Chain Lash نام دارد؛ با انجام این حرکت، به‌دشمنان خود آسیب می‌زند و سرعت حرکت‌شان را کند می‌کند. دیگر حرکت ویژه‌ی او Abscond/Abduct نام دارد که در دو بخش انجام می‌شود؛ طی انجام این حرکت، با پرتاب زنجیرهایش به سمت دشمنان می‌تواند خودش را با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی به آن‌ها برساند.

Sylas هم مثل دیگر قهرمانان بازی League of Legends از یک توانایی منحصربه‌فرد یا Ultimate بهره می‌برد. توانایی Ultimate سایلیس که Hijack نام دارد، اخیرا سوژه‌ی اصلی محافل بازیکنان بوده چرا که در طی انجام آن او می‌تواند توانایی Ultimate هدف مورد نظرش را یاد بگیرد و روی همان هدف انجام بدهد. هنوز ساز و کار دقیق قدرت Ultimate هیرو Sylas مشخص نشده اما چیزی که تایید شده این است که سایلاس نمی‌تواند خیلی عادی و تا پایان بازی قدرت Ultimate یک هیرو را از آن خود کند و اگر بخواهد حرکت ویژه‌اش را بیش از یک بار روی یک هیرو خاص انجام بدهد، علاوه بر زمان Cooldown معمولی قدرتش، باید بیشتر صبر کند تا بتواند آن را برای دفعات بعدی تکرار کند.

استودیو Riot Games همچنین یک تریلر کوتاه با محوریت معرفی هیرو Sylas نمایش داده که در ادامه‌ی مطلب آن را تماشا خواهیم کرد؛ این تریلر داستان زندگی هیروی مذکور را روایت می‌کند. هیرو Sylas به‌زودی در قالب تست‌های عمومی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و پس از آن، احتمالا دو هفته‌ی آینده و در قالب یک آپدیت راهی بازی خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *