اطلاعات جدید فصل سوم سریال Legion

[ad id='39844']

شبکه FX اطلاعات جدیدی از سریال Legion فصل سوم منتشر کرده است

 

فصل سوم سریال Legion که هنوز تعداد قسمت‌های آن اعلام نشده، قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه FX منتشر شود. شخصیت لژیون توسط کریس کلیرمونت و بیل سینکیویچ خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۵ معرفی شده که سریال Legion اقتباسی از کمیک‌های شخصیت لژیون در دنیای افراد X-Men است. همچنین نوآ هاولی برای ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فصل سوم سریال Legion بازگشته است. علاوه بر این سریال، او وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را نیز بر عهده دارد و او همچنین قرار است سریال Piety  را نیز برای شبکه FX تولید کند.

 لورن تسای، مدل و هنرمند ۲۰ ساله آمریکایی-ژاپنی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Legion اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیت جدیدی به نام Switch (سویچ) را در فصل سوم این سریال بازی کند که او یک میوتنت جوان است که نقشی بسیار مهم و کلیدی را در اجرای برنامه‌های دیوید هالر دارد که انتظار می‌رود شاهد حضور بسیار متفاوت این شخصیت در فصل سوم این سریال باشیم.

با اینکه تسای پیش از این در برنامه Terrace House: Aloha State حضور داشته که یک برنامه رئالیتی شو است، اما سریال Legion اولین تجربه بازیگری تسای است و او پیش از این در هیچ فیلم یا سریالی حضور نداشته است. همچنین شخصیتی به نام سویچ در دنیای مارول وجود ندارد و یک شخصیت کاملا جدید در این سریال است. دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، نوید نگهبان و کوینتون باکلر، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون بازگشت آن‌ها در فصل سوم سریال Legion تایید و اعلام شده است و انتظار می‌رود حضور بازیگران جدید بیشتری در فصل سوم این سریال تایید و اعلام شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *